اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج تاکستان:

کیفی‌سازی برنامه‌های بسیج اولویت شجره طیبه صالحین است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج تاکستان، کیفی‌سازی و ساماندهی بسیجیان در حلقه‌های فعلی را جزو برنامه‌های اساسی بسیج در این شهرستان عنوان کرد.

کیفی‌سازی برنامه‌های بسیج اولویت شجره طیبه صالحین است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، مسلم لطفی‌زاده امروز در همایش عاشقان ولایت شهرستان تاکستان اظهار داشت: در سال جاری گسترش کمی حلقه‌های صالحین تبدیل به گسترش کیفی می‌شود و سازماندهی بسیجیان نیز در قالب همین تعداد حلقه‌ صورت می‌گیرد.

لطفی‌زاده با اشاره به ضرورت راه‌اندازی دبیرخانه‌های صالحین در حوزه‌های بسیج این شهرستان، افزود: ماهیت راه‌اندازی این دبیرخانه‌ها، ارتقای سطح کیفی حلقه‌ها برای رسیدن به اهداف تعیین ‌شده از طریق کار جمعی است.

وی پیرامون راه‌های کیفی‌سازی در حوزه شجره طیبه صالحین تصریح کرد: غنی‌سازی و به‌روز بودن سرگروه‌ها از شاخصه‌های مهم کیفی‌سازی محسوب می‌شوند؛ چرا که مربیان در سنین مختلف برای پاسخ به نیازها به مفاهیم و اطلاعات متناسب با خود احتیاج دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان عنوان کرد: تشریح و تبیین مفاهیم و احکام الهی در بین جوانان، تلاوت قرآن کریم در شجره طیبه صالحین، طرح موضوع‌های تربیتی و واقع‌اندیشی در بیان مسائل فرهنگی از ملاک‌های مهم در عرصه کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین است.

لطفی‌زاده احساس تکلیف برای حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی معیار‌های انتخاب فرد اصلح را تاکنون تبیین فرموده‌اند و تمام افراد باید با مشارکت در حماسه 24 خرداد تأثیرگذاری خود را نشان دهند.

فرمانده بسیج اداری، کارگری و اصناف شهرستان تاکستان نیز در این همایش، مأموریت‌شناسی در شرایط کنونی برای ایجاد تمدن بزرگ اسلامی را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: مربیان حلقه‌های صالحین می‌توانند با ایجاد افکار انقلابی در بین بسیجیان، آنان را در مسیر دست‌یابی به این مأموریت بزرگ یاری کنند.

محمدعلی خلج با تأکید بر لزوم بصیرت‌افزایی، عنوان کرد: معنویت همراه با برنامه‌ریزی و تحمل فشار‌ها می‌تواند این حلقه‌ها را به سوی تعالی رهنمون کند و افراد توانمند و متعهدی به جامعه اسلامی تحویل دهد.

انتهای پیام/77005/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول