اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آل‌اسحاق در همایش اصولگرایان بوشهر:

حزب موتلفه اسلامی برای حکومت صالحین تشکیل شده است

یک کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: حزب موتلفه اسلامی برای نخستین بار در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا معرفی می‌کند و این حزب برای حکومت صالحین تشکیل شده است.

حزب موتلفه اسلامی برای حکومت صالحین تشکیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، یحیی آل‌اسحاق عصر امروز در همایش اصولگرایان استان بوشهر با بیان اینکه این آغاز حضور جدی حزب موتلفه در صحنه مدیریت کشور است، بیان کرد: حزب موتلفه برای  اجرایی کردن برنامه‌های خود نخستین بار است در بحث ریاست جمهوری کاندیدا معرفی می‌کند و اگر در این دوره موفق نشدیم برای دوره‌های بعد تلاش بیشتری می‌کنیم.

وی برطرف کردن مشکلات اقتصادی را از اولویت‌های برنامه خود اعلام کرد و افزود: ما سال اول می‌خواهیم مشکلات معیشتی مردم را حل کنیم و هزینه سلامت و درمان نیز رایگان خواهد بود.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان رقیب اصول‌گرایان نیستند، تاکید کرد: ذهنیت ما این است که اصلاح‌طلبان و حامیان دولت رقیب اصول‌گرایان نیستند.

وی در ادامه اضافه کرد: مشکلات موجود اقتصادی قابل حل است اما با نگاه ادامه روند فعلی دولت قابل حل نیست.

آل‌اسحاق با اشاره به اینکه اقتصاد کشور را نمی‌توان دیمی مدیریت کرد، افزود: اجازه نمی‌دهیم که جهان سلطه برای ما تصمیم‌گیری کند بلکه ما برای آنان تصمیم می‌گیریم.

وی همچنین تحویل یک میلیون و سیصد هزار واحد مسکونی به مردم را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: ما طی دو برنامه کوتاه و بلند مدت مشکلات جامعه بویژه معضلات اقتصادی را حل می‌کنیم که در برنامه کوتاه در کمتر از یکسال مشکلات برطرف می‌شود.

انتهای پیام/66006/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول