اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

اصلاحات واقعی در جامعه توسط حلقه‌های صالحین میسر می‌شود

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آن‌چه به معنای اصلاحات واقعی در جامعه انجام می‌شود، توسط حلقه‌های صالحین میسر است.

اصلاحات واقعی در جامعه توسط حلقه‌های صالحین میسر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار یونس امیری عصر امروز در همایش معرفتی، تربیتی و بصیرتی ارکان شجره طیبه صالحین استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور گسترده‌ سرشاخه‌ها در محل حسینیه ثارالله سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: دوراندیشی امام راحل در راه‌اندازی دو نیروی قدرتمند سپاه و بسیج امروز خود را به خوبی نشان داده است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مبارزه با گروه‌های تروریستی، جمع کردن غائله‌های ضد انقلاب در نقاط مرزی از جمله غائله کردستان، به سرانجام رساندن هشت سال دفاع مقدس و سازندگی کشور با حضور نیروی الهی بسیج و همت پاسداران انقلاب میسر شد.

امیری، حضور حلقه صالحین را در جامعه بسیار پرمعنا دانست و گفت: دشمن باید تا حال فهمیده باشد که ملت ما معنای حماسه را به خوبی درک کرده و اکنون در هر عرصه‌ای که دشمن خواب آن را هم نمی‌بیند در حال خلق حماسه است.

وی، بسیج را میدان‌دار حماسه دانست و با ذکر میدان‌داری این نیرو در هر زمینه‌ای به زلزله اخیر در بوشهر و نقش بسیج در کمک به زلزله‌زدگان پیش از هر نیروی امدادی اشاره کرد و گفت: برای بسیج افتخاری است که در زلزله اخیر بوشهر تنها پس از حدود ربع ساعت از وقوع این بحران در میدان حاضر شد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همه مردم ایران بسیجی هستند و در همه صحنه‌ها حماسه‌آفرینی خود را نشان داده‌اند که در عرصه سیاسی و انتخابات‌ها این حضور به اوج خود می‌رسد.

امیری به روز 24 خرداد تجلی‌گاه یکی دیگر از حماسه‌های مردمی اشاره کرد و بیان داشت: در این روز فرمان بزرگ رهبری در ابتدای سال جاری در عمل پاس داشته می‌شود و اینگونه چشم دشمن کور خواهد شد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان عنوان کرد: کارکرد حلقه صالحین با بقیه در جامعه متفاوت است و رفتار و کردار اعضای حلقه‌ها با برای همه الگو باشد.

انتهای پیام/2571/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول