اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیرجند:

شجره طیبه صالحین سد محکمی در برابر تهاجم استکبار است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیرجند گفت: اجرا شدن طرح شجره طیبه صالحین سد محکمی در برابر تهاجم بنیان‌کن استکبار جهانی است.

شجره طیبه صالحین سد محکمی در برابر تهاجم استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، موسی جوینده پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: فعالیت در بسیج و سپاه بسیار سخت و طاقت‌فرسا است.

وی با اشاره به سخت‌کوشی‌های فرماندهان پایگاه‌های بسیج بیرجند ادامه داد: اگر سخت‌کوشی‌های فرمانده‌های پایگاه‌ها نبود، مأموریت‌های بزرگ و حساس بسیج به اینجا نمی‌رسید.

تیزبینی بسیجیان نظام را از خطرات استکبار نجات می‌دهد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیرجند با بیان اینکه فرماندهان، گروه‌های بسیج و شورای حوزه مقاومت بسیج به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند، اذعان داشت: اگر نگاه مثبت فرماندهان پایگاه‌ها به مأموریت جدید بسیج نبود، کار سخت‌تر می‌شد.

جوینده از انجام مأموریت‌های مختلف توسط بسیج بیرجند خبر داد و یادآور شد: اجرایی شدن طرح شجره طیبه صالحین از بزرگترین مأموریت‌های صورت گرفته توسط بسیج به شمار می‌آید.

وی، اجرا شدن طرح شجره طیبه صالحین را سد محکمی در مقابل تهاجم بنیان‌کن استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: همچنین تیزبینی بسیجیان می‌تواند نظام را از معرکه خطرناکی که استکبار جهانی ایجاد کرده است، نجات دهد.

تلاش سپاه برای تسهیل بسیج است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیرجند، کار بسیج را مهم دانست و تصریح کرد: اگر تمام امکانات کشور را جمع کنیم، پاسخگوی مأموریت‌های بسیج نمی‌شود و این امر نیاز به بودجه فراوان و تلاش مضاعف دارد.

جوینده اضافه کرد: تمام تلاش سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی بر این بوده است تا مسیر مأموریت‌های بسیج را تسهیل کند.

وی ضمن تشکر از رؤسای ادارات، مجموعه حفاظت اطلاعات و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بیرجند گفت: در سال گذشته بازسازی واقعه غدیر در این شهرستان صورت گرفت که رؤسای ادارات و مسئولان نهایت همکاری را با بسیج داشتند.

برگزاری رزمایش فجر انقلاب در پایان سال گذشته

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیرجند از برگزاری رزمایش فجر انقلاب اسلامی در پایان سال گذشته خبر داد و متذکر شد: در برگزاری این رزمایش نیز رؤسای ادارات و مسئولان همکاری لازم را با بسیج بیرجند انجام دادند.

جوینده در پایان خاطر نشان کرد: مدیریت را در ایام شهادت مولای متقیان علی(ع) تحویل گرفتم و در روز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) آن را واگذار می‌کنم.

انتهای پیام/69010/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول