اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

سپاه و بسیج هیچ راهی برای نفوذ دشمن باقی نمی‏گذارند

جانشین فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: سپاه و بسیج هیچ راهی برای نفوذ دشمن به داخل کشور و اذهان مردم باقی نمی‏گذارند.

سپاه و بسیج هیچ راهی برای نفوذ دشمن باقی نمی‏گذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، اسحاق هراسانیان صبح امروز در همایش بصیرت‏افزایی بسیجیان که در سپاه گرمسار برگزار شد، بیان داشت: شکل مواجهه دشمن با ما به واسطه دست و پا زدن آنهاست و سپاه و بسیج هیچ راهی را برای نفوذ دشمن باقی نمی‏گذارند.

وی با بیان اینکه صاحب انقلاب اسلامی، امام زمان (عج) بوده و این انقلاب حاصل خون شهدا و علماست، ادامه داد: دشمن برنامه‌ریزی‌های خود را برای دخالت در انتخابات آغاز کرده و قصد دارد با ایجاد چالش‌های مختلف، ما را از ولایت دور کند.

هراسانیان به آرمان‌های نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: عدالت، کرامت انسانی، اخلاق، ایستادگی، دفاع از مظلومان نفی قدرت‌های بیگانه از جمله آرمان‌های نظام است.

وی گفت: اخلاص برای خدا، اطاعت مقابل فرامین رهبری و صداقت برابر مردم همواره باید مورد توجه باشد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: حاکمیت از آن خداست و اطاعت در مقابل رهبری دارای اهمیت است.

وی افزود: هرکس در هر مقامی باشد، اگر ذره‌ای از ولایت فاصله بگیرد، ما را با او کاری نیست؛ چراکه خط و راه اصلی ولایت است.

هراسانیان به شاخصه‌های کلی رئیس جمهور پرداخت و گفت: رئیس جمهور آتی باید مطیع رهبر، ظلم‏ستیز و دشمن‏ستیز و برنامه‏محور بوده و از توانمندی جسمی، روانی و تخصصی و فنی برخوردار باشد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان خطاب به حاضران افزود: شما بسیجیان وارث خون شهدا هستید و این انقلاب به واسطه خون شهیدان به پا ایستاده است؛ امروز باید هوشیار باشید و بصیرت خود را ارتقا بخشید تا فریب برنامه‌های دشمن را نخورید.

انتهای پیام/2249/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول