اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان تشریح کرد

عملکرد بسیج سازندگی گلستان در حوزه اقتصاد مقاومتی

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان به تشریح عملکرد بسیج سازندگی این استان در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت.

عملکرد بسیج سازندگی گلستان در حوزه اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، حسن ملک‎حسینی با بیان اینکه طرح‌های اقتصاد مقاومتی زمینه‌ساز ایجاد حماسه اقتصادی است، اظهار داشت: فشارهای اقتصادی موجود، ما را به سمت تولید داخلی سوق داده است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات خود هشدارهایی در مورد جنگ اقتصادی دشمن داده بودند و ما شاهد این هستیم که دشمن امروز معیشت مردم را هدف گرفته است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به نقش اقتصاد مقاومتی در برون‌رفت از وضعیت فعلی اقتصاد کشور، گفت: اقتصاد مقاومتی الگویی برای ساختن بستر اقتصادی مقاوم برای آینده کشور است.

ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: در همین راستا، بسیج سازندگی برنامه‎هایی را در استان گلستان انجام داده تا برای مردم الگوهای مناسب اقتصاد مقاومتی تبیین و اهمیت و الزام آن برای مردم مشخص شود.

توزیع 50 هزار قطعه جوجه 45 روزه در سطح گلستان 

ملک‎حسینی عنوان کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام به توزیع 50 هزار قطعه جوجه بومی محلی 45 روزه در سطح استان گلستان کردیم و همچنین در همین راستا تعداد 40 هزار قطعه جوجه یک روزه خریداری شده که بعد از پرورش طی چهار مرحله توزیع خواهد شد.

وی عنوان کرد: سازمان بسیج سازندگی طی قراردادی که با دانشگاه منابع طبیعی استان  گلستان تنظیم کرده فضای 24 هکتاری شامل سه سالن پرورش مرغ و استخر پرورش ماهی و زمین کشاورزی را برای فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی در اختیار گرفته است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان گلستان ادامه داد: این سازمان بیش از 70 دستگاه جوجه‌کشی را خریداری کرده و بین مردم و بسیجیان استان توزیع کرده است.

شناسایی 200 آبندان راکد و غیرفعال در گلستان

ملک‎حسینی عنوان کرد: با رویکرد اقتصاد مقاومتی در مرکز شیرآباد استخری به مساحت یک‌هزار و 500 متر را برای پرورش ماهیان گرمابی راه‌اندازی کرده‌ایم و تاکنون در دو مرحله اقدام به برداشت ماهی قزل‌آلا از این استخر کرده‌ایم.

وی افزود: تاکنون 20 مزرعه تولید ماهی در استان راه‌اندازی شده و یک‌هزار و 500 کیلوگرم بچه ماهی در این استخرها رهاسازی شده است.

این مسئول تأکید کرد: این طرح‌ها با همکاری و مشاوره کارشناسان مجرب استان اجرا می‌شود و هدف از این طرح ورود ماهی در سبد غذایی و تنوع غذای مردم بوده است.

اقتصاد مقاومتی زمینه‌ساز حماسه اقتصادی است

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: این سازمان در بحث اقتصاد مقاومتی با جدیت وارد شده و از طرح‎ها و برنامه‎هایی که با هدف اقتصاد مقاومتی و تولید بومی ارائه می‌شود استقبال می‎کنند و حتی در این مسیر مشاوره‎های لازم را به افراد می‌دهند و امکانات لازم را نیز مهیا می‌کند تا با افزایش تولید بومی زمینه‌سازی حماسه اقتصادی را انجام دهند.

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول