اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بویین زهرا خبر داد

پرداخت 6 میلیارد وام به ایثارگران بویین زهرا

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا گفت: میزان پرداخت وام از صندوق شاهد ویژه واجدین شرایط بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان بویین زهرا حدود 6 میلیارد ریال بوده است.

پرداخت 6 میلیارد وام به ایثارگران بویین زهرا

سجادعلی اینانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به برگزاری سالیانه 20 یادواره گرامیداشت مقام شامخ شهدا طی مناسبت‌های انقلابی و شهادت ائمه‌ اطهار (ع) در شهرستان بویین زهرا اظهار داشت: اجرای طرح‌ «سپاس» در این شهرستان از برنامه‌های سالیانه بنیاد شهید بوده و در طول سال سه دیدار از هر خانواده شاهد صورت می‌گیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا مجموع جمعیت ایثارگران این شهرستان را یک‌ هزار نفر اعلام کرد و افزود: 300 خانواده شهید و 700 جانباز زیر پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا قرار دارند.

این مسئول عنوان کرد: 63 دانش‌آموز، 24 دانشجوی کارشناسی ارشد و 20 دانشجوی کاردانی زیر پوشش بنیاد شهید هستند و تحصیل برای این اقشار رایگان بوده و فرزندان جانبازان بالای 25 درصد نیز از مزایای بنیاد شهید بهره‌مند می‌شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا با اشاره به اجرای طرح فرهنگ اعلام در بین 300 جانباز بالای 25 درصد زیر پوشش این شهرستان که با هدف جمع‌آوری خاطرات آنان صورت گرفت، ابراز داشت: 200 نفر از جانبازان و ایثارگران شهرستان بویین زهرا در طول سال گذشته به اردوی زیارتی سیاحتی مشهد مقدس و قم اعزام شدند.

اینانلو ادامه داد: طرح پایش سلامت 150 نفر از والدین شهدای شهرستان بویین زهرا نیز با حضور یکی از پزشکان به انجام رسید و 80 درصد دیدار‌های صورت گرفته این شهرستان روستایی و 20 درصد شهری بوده است و مجموع نهایی دیدار‌های خانواده‌های شهدا نیز 850 دیدار بوده است.

وی ابراز داشت: طی سال گذشته 400 دیدار همراه مدیرکل‌ و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و 450 دیدار نیز توسط کارکنان بنیاد شهید شهرستان صورت گرفته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا با اشاره به برگزاری مراسم تکریم مادران و همسران شهدای بالای 50 درصد و همایش بهداشت و روان سال گذشته ویژه والدین شهدا ابراز داشت: 24 وام اشتغال‌ با مجموع 240 میلیون تومان در سال گذشته پرداخت شد.

اینانلو ادامه داد: در حدود 6 میلیارد ریال نیز میزان پرداخت وام از صندوق شاهد ویژه واجدین شرایط بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان بویین زهرا بوده است.

وی از برگزاری سه شب خاطره ویژه رزمندگان، جانبازان و آزادگان بویین زهرایی با موضوع بیان خاطرات جانبازان و آزادگان خبر داد و گفت: برپایی متعدد یادواره‌های شهدای شهرستان بویین زهرا به ویژه یادواره شهدای دانش‌آموز در سال گذشته صورت گرفته است.

انتهای پیام/77005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول