اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

قانون بیمه تکمیلی افراد تحت تکفل بنیاد شهید دو اشکال دارد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعیین نشدن سقفی مشخص برای بیمه شدگان و این که چه کسی تحت پوشش بوده و همچنین بازنشستگی، دو اشکال قانون بیمه تکمیلی افراد تحت تکفل بنیاد شهید است.

قانون بیمه تکمیلی افراد تحت تکفل بنیاد شهید دو اشکال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز جلسه مسئولان و مشاوران ایثارگران دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید حسین صابری در سالن شماره یک استانداری این استان برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در تاریخ هر کشور مقاطع تاریخی خاصی وجود دارد که شاید برای آن کشور و دیگر کشورها فراموش نشدنی و اثرگذار باشند.

صابری، جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس را از قطعات برجسته تاریخی ایران اسلامی دانست و گفت: تمام مسئولان و مشاوران ایثارگران ادارات و نهادهای اجرایی فلسفه و گستردگی جنگ تحمیلی را می‌دانیم و آثار و برکات و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای همگان ثابت شده است.

وی افزود: امروزه با سپری شدن جنگ تحمیلی به ظاهر خبری نیست و اما به فرموده مقام معظم رهبری آنجا که فرموده‌اند جنگ نرم و مبارزه با تهاجم فرهنگی نیز وجود دارد از این رو نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری مهم و ضروری است.

صابری با بیان اینکه آثاری از از دفاع مقدس در جامعه وجود دارد و پاسداشت از این آثار امری مهم است، گفت: خدمت به جامعه ایثارگری توفیقی است که نصیب همه نمی‌شود و مشاوران امور ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی از قرب الهی خاصی برخوردار هستند.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید به مشاوران ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: در سنگر مدیریت و خدمت مجبور هستیم برخی ناملایمات را تحمل کنیم که این توفیق بیش از پیش  نسیب مشاوران امور  ایثارگران شده است.

صابری مسئولان و مشاوران ایثارگران در دستگاه‌ها را دارای دو تکلیف مهم خواند و بیان کرد: خدمت به جامعه ایثارگری و اجرای قانون از وظایف مسئولان و متولیان بوده، باید به عنوان هدایت‌گر در اجرای قانون باشیم و بیشتر از اجرای قانون از شخص مسئول انتظار نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اگر در اداره‌ای یا نهادی حق جامعه ایثارگری دچار ابهام شده، باید اقدامات لازم جهت رفع مشکل صورت پذیرد.

وی هدف از برگزاری چنین نشستی را یادآوری به منظور جمع آوری قوانین و مقررات امور ایثارگران دانست و گفت: وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران جمع‌آوری همه قوانین و آئین‌نامه‌های جامعه هدف بوده و یک نسخه به مشاوران ایثارگران در نهادهای اجرای به منظور اجرایی کردن آن‌ها ارسال کنند.

این مسئول ابراز کرد: در قانون بیمه تکمیلی افراد تحت تکفل بنیاد شهید و امور ایثارگران تا حال دو اشکال و ابهام وجود دارد که تعیین نشدن سقفی مشخص برای بیمه شدگان و این که چه کسی تحت پوشش بوده و همچنین بازنشستگی از دیگر ابهامات در این خصوص است.

انتهای پیام/82011/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول