اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران:

شهدا و ایثارگران نمونه بارز پهلوانی و ایثار هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران: شهدا و ایثارگران نمونه بارز پهلوانی و ایثار هستند که فداکاری و شجاعت آنان در عرصه دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن به منصه ظهور گذاشته شد.

شهدا و ایثارگران نمونه بارز پهلوانی و ایثار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز مراسم تجلیل از جودوکاران فرزندان شاهد و ایثارگر ورامین و ورزشکاران مدرسه رزمی طلبه شهید مصطفی محمودی برگزار شد.

این مراسم با حضور مسئولان شهرستانی و استانی همچون حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، علیرضا فرجی مدیر روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، محمد کیهان رئیس کمیته فنی هیئت جودو استان تهران و محمد ادیبی نماینده هیئت جودو استان در سالن تختی ورامین برپا شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در این مراسم ابتدا به توصیف جایگاه والای شهیدان پرداخت و گفت: شهدا و ایثارگران نمونه بارز پهلوانی و ایثار هستند که فداکاری و شجاعت آنان در عرصه دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن به منصه ظهور گذاشته شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی اضافه کرد: آنان الگوی همیشه جاودان جوانان امروزی خواهند بود، چراکه نقش آفرین آنها همیشه در اذهان باقی است.

وی در ادامه افزود: امیدوارم چنین برنامه‌هایی در طول سال به صورت پی‌درپی برپا شود تا فرزندان انقلاب با نسل گذشته خود بیشتر مانوس شوند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در ادامه این مراسم اظهار داشت: خانواده شهدا مایه مباهات و فخر ایران اسلامی می‌باشند و شهدا را می‌توان بعنوان بهترین الگو برای نسل جدید عنوان داشت.

علیرضا فرجی گفت: خرسندیم از این‌که در جمع خانواده‌هایی قرار داریم که با صبر، استقامت و بزرگی خود فرزندان برومندشان را در راه ایران و اسلام به جبهه‌های حق علیه باطل سوق دادند تا از کیان این مرز و بوم دفاع کنند.

وی ادامه داد: باید چنین برنامه و همایش‌هایی به صورت همیشگی جهت تقدیر از خانواده معظم شهدا پایه‌ریزی گردد تا بتوان درحد بضاعت از بزرگ‌منشی آنان تقدیر کرد .

فرجی در پایان سخنان خود از محسن سرچونی رییس هیات جودو ورامین و به خصوص استاد بهزاد محمدی که از پیشکسوتان و یکی از قدیمی‌ترین جودوکاران ایران می‌باشد جهت برپایی این مراسم قدردانی به‌عمل آورد.   

این گزارش حاکی است، در این مراسم از 100 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر شهرستان ورامین با اهداء لوح تقدیر و جوایز تقدیر شد.

انتهای پیام/2462/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول