اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار قم:

دستگاه‌های اجرایی خادم جامعه ایثارگری باشند

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار قم از تشکیل شورای مشورتی ایثارگران خبر داد و بر خدمت‌رسانی دستگاه‌های اجرایی به جامعه ایثارگری تأکید کرد.

دستگاه‌های اجرایی خادم جامعه ایثارگری باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی انصاری در نخستین جلسه مجمع عمومی شورای مشورتی ایثارگران استان قم با اشاره به ضرورت توجه به اقشار مختلف ایثارگران و خانواده شهدا اظهار داشت: بهره‌گیری از توانمندی‌ها، ایده‌ها و پیشنهادات ایثارگران و خانواده شهدا می‌تواند بخش اعظمی از مشکلات این قشر جامعه را برطرف سازد.

وی با اشاره به پیشنهاد استاندار قم برای تشکیل شورای مشورتی ایثارگران استان خاطرنشان کرد: شورای مشورتی ایثارگران با انسجام و وحدت می‌تواند در تراز ملی فعالیت‌های قابل توجهی انجام دهد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار قم جلوگیری از سازمانی شدن فعالیت‌های شورای مشورتی ایثارگران را امری ضروری دانست و افزود: این مجموعه به عنوان یک مجموعه مردم نهاد با فعالیت‌های ماندگار می‌تواند با حمایت اعضا و هیئت مدیره فعالیت‌های اثرگذار و ماندگاری را ارائه کند.

وی حضور مستمر اعضای این شورا برای تحکیم و افزایش اثرگذاری فعالیت‌ها را مهم دانست و گفت: ایثارگرانی که در قم هستند جزو افراد اثرگذار کشور و از جمله ذخائر تاریخ ایران اسلامی به شمار می‌روند و می‌توانند در سطح ملی خدمات ارزشمندی را به جامعه ایثارگری کشور ارائه کنند.

انصاری با اشاره به تأثیر تشکیل مستمر جلسه‌های شورای مشورتی ایثارگران در ارتقای جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت در سطح کشور تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق اهداف این شورا خادم جامعه ایثارگری باشند.

انتهای پیام/2258/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول