اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر آموزش و پرورش:

شهدا و ایثارگران چراغ راه ملت‌های آزاده جهان هستند

وزیر آموزش و پرورش گفت: شهدا به ویژه ایثارگران هشت سال دوران دفاع مقدس چراغ راه هدایت ملت ایران و ملت‌های آزاده جهان هستند.

شهدا و ایثارگران چراغ راه ملت‌های آزاده جهان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، حمیدرضا حاجی بابایی با حضور در گلزار شهدای این شهرستان در جمع مسئولان اظهار کرد: شهدا با تقدیم جان خود برای پیروزی و سربلندی اسلام و نظام اسلامی زحمت کشیدند.

وی افزود: شهدا تربیت یافته‌گان دامان پدران و مادرانی هستند که حاضر شدند برای احیای دین اسلام، عزیزترین‌های خود را فدا کنند و ما مسئولان وظیفه و تکلیف داریم که در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب و شهدا کوشا باشیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: شهدا به ویژه ایثارگران هشت سال دوران دفاع مقدس چراغ راه هدایت ملت ایران و ملت‌های آزاده جهان هستند.

وی اضافه کرد: در مقابل این همه ایثار و فداکاری پدران و مادران شهید و خود شهدا که جان گرانبهای خود را در طبق اخلاص نهادند تنها می‌توان گفت امیدواریم بتوانیم اهداف و آرمان‌های بلند آنان را ادامه دهیم و بر پیاده سازی آن همت گماریم.

بابایی ضمن ادای احترام نسبت به مقام شامخ شهدا خاطرنشان کرد: باید در هر شرایطی یاد و نام این شهدای گرانقدر گرامی داشته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، حمیدرضا بابایی، وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در قالب چهارمین دوره سفرهای استانی هیئت دولت به خوزستان، برای بازدید از پروژه‌های مصوب سفرهای قبلی به شهرستان شادگان سفر کرده است.

انتهای پیام/72001/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول