اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید تاکستان:

تحصیل 772 ایثارگر تاکستانی در مراکز دانشگاهی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان گفت: تعداد 772 نفر از ایثارگران شهرستان تاکستان در حال حاضر در مقطع کاردانی و کارشناسی ارشد در مراکز آموزش عالی مشغول به ادامه تحصیل هستند.

تحصیل 772 ایثارگر تاکستانی در مراکز دانشگاهی

حسین ساروخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان عمق دلبستگی ملت ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خاندان شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی را وصف ناشدنی برشمرد و اظهار داشت : شهدا امروز الگوی واقعی ملت برای دفع توطئه‌ها و اقتدار خود بوده و ایران اسلامی هر روز به قله‌های افتخار و سربلندی در جهان نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان پیرامون جامعه ایثارگری شهرستان تاکستان افزود: مردم ولایت‌مدار شهرستان تاکستان همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب حضوری مؤثر داشته که تقدیم 570 شهید، 747 جانباز و 68 آزاده نشان اوج ایثارگری و تبعیت مردم این منطقه از مقام ولایت دارد.

این مقام مسئول خدمت به خاندان معزز شاهد و ایثارگران را همانند توفیق الهی عنوان کرد و افزود: مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان در راستای خدمت‌‌رسانی به خانواده‌های شهدا ضمن قدر دانستن توفیق خدمت‌ به جامعه ایثارگران که یادگاران و نشانه‌های دوران دفاع مقدس و شهدا هستند توان حداکثری خود را در راستای خدمت شایسته به این عزیزان ایثارگر به کار بسته است.

ساروخانی با تأکید بر اینکه بر اساس تأکید و فرمایش مقام معظم رهبری خانواده شهدا چشم و چراغ کشور هستند، خاطرنشان کرد: در سال 91 بیش از 865 دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران توسط بنیاد شهید تاکستان و با حضور مدیرکل و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شده است و در این دیدارها نیز ضمن دیدار و دلجویی از خانواده‌های شهدا مشکلات و مسائل این قشر مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان با اشاره به برگزاری 13 یادواره شهدای شهری و روستایی در سطح شهرستان تاکستان تصریح کرد: همچنین در اسفند‌ ماه سال گذشته با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت تاکستان برای نخستین‌بار یادواره شهدای اصناف در سالن امام‌ علی (ع) شهر تاکستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه فرزندان شهدا و ایثارگران با حضور در عرصه‌های اجتماعی و مدیریتی از آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی حفاظت و حمایت می‌کنند، ابراز داشت: تعداد 772 نفر از ایثارگران شهرستان تاکستان در حال حاضر در مقطع کاردانی و کارشناسی ارشد در مراکز آموزش عالی مشغول به ادامه تحصیل هستند.

ساروخانی گفت: همچنین 420 میلیون کمک هزینه تحصیلی در راستای حمایت از تحصیل ایثارگران شهرستان تاکستان تاکنون به قشر محصل پرداخت شده است.

انتهای پیام/77005/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول