اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

ایثارگری آتش‌نشانان نشان روشنی از انجام مسئولیت صادقانه است

فرماندار اردبیل گفت: ایثارگری آتش‌نشانان در صحنه‌های مختلف حادثه نمود و نشانه‌ای از عشق و علاقه آنان در عرصه خدمت‌رسانی است.

ایثارگری آتش‌نشانان نشان روشنی از انجام مسئولیت صادقانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر پیش از ظهر امروز در مراسم اعطای نشان به نیروهای جدید‌الاستخدام سازمان آتش‌نشانی اردبیل اظهار داشت: در زمان حضورم در شورای اسلامی شهر اردبیل بارها و بارها در خصوص اهمیت توجه به کیفیت خدمات و تخصص کارکنان سازمان آتش‌نشانی بحث‌هایی داشتیم و امروز شاهد تحقق یکی از آرزوهای دیرینه‌ام هستم و از این بابت بسیار خرسندم.

وی به افزایش کیفیت فعالیت‌ها و بالا رفتن تخصص نیروهای آتش‌نشان در این سازمان در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: در گذشته نگاه ناکارآمدی نسبت به سازمان آتش‌نشانی وجود داشت.

فرماندار اردبیل یادآور شد: امروز خوشبختانه با حضور جوانان علاقمند و با استعداد در این سازمان این نگاه کاملاً تغییر کرده و در واقع آرزوی دیرینه ما در این زمینه محقق شده است.

دبیر شرط موفقیت در سازمان آتش‌نشانی را داشتن روحیه ایثار و از خودگذشتگی دانست و گفت: اگر نشان و علاقه ایثارگری در چنین شغل حساسی وجود نداشته باشد نمی‌توان چنین مجموعه‌ای را کارامد دید.

این مسئول بیان داشت: خوشبختانه این روحیه در تمامی پرسنل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اردبیل وجود دارد و از این بابت از مدیریت شهرداری اردبیل و اعضای محترم دور سوم شورای اسلامی شهر قدردانی می‌کنیم.

امکانات آتش‌نشانی دغدغه مردم را به حداقل رسانده است

در ادامه این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت:‌ امکانات مدرن آتش‌نشانی در اطفای حریق و کمک به نیازمندان در موقع حادثه فضای اطمینان‌بخشی به این مجموعه داده است.

حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری در ادامه گفت: به حول و قوه الهی و با تدبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ملت ما به شایسته‌ترین وجه ممکن از نعمت امنیت برخوردار است که از این بابت از تمامی دستگاه‌های امنیتی که در ایجاد امنیت مردم تلاش و کوشش می‌کنند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی نیز به لحاظ ارائه خدمات ایمنی از یکسری ویژگی‌های خاصی برخوردار است که سایر نیروهای امنیتی و نظامی به ندرت از این ویژگی‌ها استفاده می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل تصریح کرد: تفاوت این ویژگی در این است که به عنوان مثال نیروهای نظامی در زمان جنگ به یک‌باره با جنگ مواجه نمی‌شوند و بعد از طی پروسه‌های مختلف و با آگاهی از زمان جنگ با این اتفاق مواجه می‌شوند اما در ماموریت‌های آتش‌نشانی زمینه اتفاق از قبل فراهم نبوده و در آن واحد حادثه‌ای چون آتش‌سوزی رخ می‌دهد و نیروهای آتش‌نشان نیز در آن واحد مجبور هستند این ماموریت را به سرانجام رسانده و آتش‌سوزی را خاموش کنند و با این اقدام خود در واقع امنیت فیزیکی و فکری را برای مردم به ارمغان می‌آورند.

سرداری امنیت فکری را مهم‌تر از امنیت فیزیکی توصیف کرد و ادامه داد: اگر امکانات موجود در سازمان خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری از تجهیزات لازم برخوردار نباشد مردم همیشه دغدغه فکری از بابت امنیت خود خواهند داشت که چنین وضعیتی به نگرانی دائمی شهروندان در ایمنی دامن می‌زند.

این مسئول یادآور شد: زمانی که در چنین مراسماتی از وجود چنین تجهیزات و نیروهای آموزش دیده در این سازمان برای مردم اطلاع‌رسانی می‌شود، شهروندان نیز کاملاً در امنیت فکری خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این مراسم ضمن برگزاری آیین تحلیف نیروهای جدیدالاستخدام، سردوشی نیروهای جدید سازمان آتش‌نشانی شهرداری اردبیل با حضور جمعی از مسئولان اعطا شد و نیروهای آتش‌نشان در پایان این مراسم مانور امداد و نجات و اطفای حریق برگزار کردند.

انتهای پیام/62005/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول