اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته معلم

25 معلم نمونه عنبرآباد تجلیل شدند

25 معلم نمونه شهرستانی و استانی و 47 معلم جانباز و آزاده در عنبرآباد با حضور مسئولان تجلیل شدند.

25 معلم نمونه عنبرآباد تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، به مناسبت هفته معلم، 22 نفر معلم نمونه شهرستان، سه معلم نمونه استانی و 47 معلم جانباز و آزاده این شهرستان با حضور مسئولان تجلیل شدند.

علی صالحی مشاور حقوقی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین تجلیل از معلمان نمونه در این شهرستان اظهار داشت: در تحقق منویات مقام معظم رهبری به ویژه در موضوع نامگذاری سال جاری در زمینه حماسه سیاسی معلمان پیشگامان جامعه هستند.

وی با بیان اینکه معلمان به عنوان پیشگامان عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و آموزشی وظیفه خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهند، افزود: کامل‌ترین سند آموزشی کشور با تأکید مقام معظم رهبری مهیا شده و اجرای آن نیازمند همت بلند معلمان است.

حمزه زمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد نیز در این آیین اظهار داشت: نخستین بار است که همایش فرهنگیان با حضور تمام فرهنگیان این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از اهداف مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تکریم معلمان است که در جامعه به جایگاه و منزلت خود برسند و همه اقشار خود را بدهکار به معلمان بدانند.

حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی امام جمعه عنبرآباد اظهار داشت: معلمان از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند و سعادت و شقاوت جامعه به دست معلمان است و باید بیش از این جایگاه معلمان در جامعه ارتقا یابد.

وی افزود: معلمان باید شهید مطهری را الگوی خود قرار دهند و آموزه‌های این شهید والا مقام را در زندگی خود پیاده کنند، ما وظیفه داریم علم و آگاهی را که به دست می‌آوریم به دیگران آموزش دهیم.

ولی محمد مشایخی فرماندار عنبرآباد نیز در این آیین اظهار داشت: نقش معلم در جامعه نقش انبیای الهی است و مسئولیت مهم و بزرگی بر دوش دارند که باید آن را به درستی انجام دهند.

وی افزود: معلمان به عنوان الگویی تمام عیار در جامعه هستند که باید در سال جاری با یک حرکت حماسی اقدام برای تحقق هر چه بهتر شعار سال تلاش کنند.

به گزارش فارس، همچنین در این آیین از خانواده هفت شهید فرهنگی این شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/80005/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول