اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

معلمان بازنشسته و نمونه سعدآباد تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور مسئولان و مردم، معلمان بازنشسته و نمونه سعدآباد تجلیل شدند.

معلمان بازنشسته و نمونه سعدآباد تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد پیش از ظهر امروز در آیینی به‌مناسبت فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم و به منظور ارج گذاشتن به مقام شامخ معلمان با حضور جمعی از فرهنگیان و مسئولان و مردم سعدآباد در محل کانون فرهنگی فجر سعدآباد از معلمان نمونه این منطقه و معلمان بازنشسته این شهر تجلیل شد.

معاون تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین ضمن تبریک هفته معلم به سنگربانان علم و معرفت، معلمین را شمع فروزان و نورانی جامعه دانست و اظهار داشت: جامعه‌ای می‌تواند به خود بنازد و به پیشرفت و ترقی خود افتخار کند که به آموزش و پرورش خود توجه خاص داشته و آموزش و پرورشی پویا داشته باشد.

عبدالرحیم موجی در بخش دیگری از سخنانش ضمن اشاره به اهمیت علم و دانش در مکتب اسلام از تمامی معلمان خواست همچون گذشته در راه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بکوشند تا جامعه‌ای قدرتمند و پیشرفته را از هر لحاظ داشته باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد نیز ضمن خیرمقدم مطالبی را در شان و منزلت مقام معلم بیان کرد و معلمان را پرچمدار فرهنگ و پیشرفت هر جامعه در تمام زمینه‌ها دانست.

جعفر امیری‌زاده معلمان و دانش‌آموزان را سرمایه و ذخیره‌های یک کشور قلمداد کرده و گفت: معلمی شغل نیست بلکه عشق است و باید نسبت به تکریم و تعظیم معلمان همت بیشتری شود.

وی در ادامه به بیان عملکرد ستاد برگزاری هفته بزرگداشت مقام معلم و گزارشی از عملکرد یکساله آموزش و پرورش منطقه سعدآباد پرداخت.

بخشدار سعدآباد نیز افزود: امروز نقش معلمان بر هیچ کس پوشیده نیست و بیشتر پیشرفت‌های جامعه مرهون خدمات این عزیزان است.

عبدالرحیم افروغ بیان کرد: افزایش کیفیت تعلیم و تربیت از تاکیدات مسئولان است و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

در ادامه برنامه دانش‌آموزان مدرسه استثنایی نشاط و راهنمایی شهید موسوی به اجرای سرود پرداختند و در پایان از معلمین بازنشسته و معلمانی که در انتخاب معلم نمونه استانی و منطقه‌ای مقام کسب کرده بودند با اهداء جوائز تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/2452/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول