اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در همدان خبر داد

آموزش و پرورش ناحیه یک همدان دارنده بیشترین معلمان نمونه

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در همدان گفت: امسال از بین معلمان نمونه در ناحیه یک همدان یک معام نمونه کشوری، شش معلم نمونه استانی و 79 معلم نمونه منطقه‌ای انتخاب شدند.

آموزش و پرورش ناحیه یک همدان دارنده بیشترین معلمان نمونه

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان مصطفی اکبری ظهر امروز در مراسم تقدیر از معلمان و بازنشستگان و خانواده‌های شهدای فرهنگی در همدان اظهار داشت: بعد از ارسال شیوه‌نامه به ادارات ناحیه جلسات ستاد تشکیل و برنامه‌ریزی‌ها برای اعلام ابلاغیه به مدیران مدارس انجام شد.

وی گفت: در بحث داوری‌ها بر روی پرونده‌های ارسالی برای انتخاب معلم برتر بسیار دقت صورت گرفت تا بتوانیم بهترین‌ها را انتخاب و معرفی کنیم.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در همدان تأکید کرد: در خصوص پرونده‌های ارسالی 345 پرونده به عنوان کاندیدای معلم نمونه به ستاد ناحیه یک داشتیم که در کنار این، 632 پرونده نیز در اداره شناسایی و ارزیابی شد که از بین این تعداد 79 نفر بیشترین آمار مربوط به ناحیه یک را داشتند.

وی خاطرنشان کرد: با نگاه مقایسه‌ای به چند سال گذشته متوجه رشد سطح علمی معلمان هستیم چرا که در سال 90-89، در سطح منطقه 27 نفر، معلم نمونه استانی چهار نفر و معلم نمونه کشوری هم نداشتیم و در سال 91-90 ، معلم نمونه در سطح منطقه‌ای 70 نفر، استانی 14 نفر و کشوری دو نفر بوده است.

اکبری افزود: در سال جاری از بین معلمان نمونه در ناحیه یک همدان یک نفر کشوری، شش معلم نمونه استانی و 79 معلم نمونه منطقه‌ای انتخاب و معرفی شدند.

وی در پایان سخنانش گفت: برنامه‌های مختلفی در سطح استان برای بزرگداشت مقام معلم انجام خواهد شد که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری مسابقه کتابخوانی اشاره کرد.

انتهای پیام/89007/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول