اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

رابطه معلم و دانش‌آموز رابطه پدر و فرزندی باشد

امام جمعه فردوس گفت: ارتباط یک معلم با دانش‌آموزانش باید همانند رابطه پدر و فرزند باشد تا بتواند ارزش‌های دینی و معنوی را در وجود دانش‌آموزان خود نهادینه کند.

رابطه معلم و دانش‌آموز رابطه پدر و فرزندی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی ظهر امروز در یادواره بزرگداشت مقام معلم در سالن لاله‌های سرخ شهرستان فردوس با بیان اینکه معلم باید از نظر اخلاق و رفتار به انبیا و اولیای خدا شباهت داشته باشد، گفت: معلم باید مردمی و نسبت به آحاد مردم غرور و تکبری نداشته باشد.          

وی عنوان کرد: معلم نمونه کسی است که ارتباط وی با دانش‌آموزانش همانند پدر و فرزند باشد و بتواند ارزش‌های دینی و معنوی را در وجود دانش‌آموزان خود نهادینه کند.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: نقش معلم گاهی از نقش پدر و مادر هم موثرتر است بنابراین معلمان به عنوان سفیران فرهنگ باید جامعه را به سوی روشنی و آگاهی هدایت کنند.

بابایی حضور حداکثری و انتخاب اصلح را دو اصل مهم در انتخابات ریاست جمهوری دانست و یادآور شد: دشمن قبل از انتخابات همه تلاش خود را برای کم رنگ کردن حضور مردم در عرصه انتخابات بکار گرفته است.

وی حضور حداکثری مردم در حماسه بزرگ انتخابات را سبب بیمه شدن کشور، ناامیدی دشمن، حفظ امنیت و ایجاد وحدت ملی دانست و گفت: رئیس جمهور آینده کشور باید فردی کارآمد و پرتوان باشد.

امام جمعه فردوس در ادامه خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آینده کشور باید تابع قانون باشد.

بابایی تصریح کرد: زاویه نداشتن با ولایت، وامدار نبودن به اشخاص و جریانات، تلاش برای اعتلای فرهنگی و برخورداری از کارنامه درخشان باید از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور آینده کشور باشد.

پیشرفت 85 درصدی استخر شنای آموزش‌ و پرورش فردوس

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس نیز از پیشرفت 85 درصدی استخر شنای سرپوشیده این شهرستان خبر داد و یادآور شد: پیمانکار پروژه فعالیت مجدد خود را آغاز و بزودی 15 درصد باقیمانده اجرا و به اتمام می‌رسد.

سیدمهدی علیپرست افزود: اجرای بخشنامه سه هزار در مقطع ابتدایی، ساماندهی نیروی انسانی، ساماندهی مدارس و میادین ورزشی و نیز تقویت بنیه دینی دانش‌آموزان از جمله فعالیت‌های آموزش و پرورش شهرستان فردوس در سال جاری است.

وی مهندسی نیروی انسانی و رتبه‌بندی معلمان را از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش فردوس در سال تحصیلی آینده برشمرد و متذکر شد: هوشمندسازی مدارس، توانمندسازی دانش‌آموزان و اجرای طرح یاران مدرسه از دیگر فعالیت‌های آموزش و پرورش در سال تحصیلی آینده است.

در این مراسم از پنج معلم نمونه استانی با اهدای جوایزی تجلیل شد. 

انتهای پیام/69007/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول