اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کرمان:

35 درصد معلمان قلعه‌گنج غیربومی هستند

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 35 درصد معلمان قلعه‌گنج غیربومی هستند و مشکل نقل و انتقالات در دستورالعمل جدید برطرف می‌شود.

35 درصد معلمان قلعه‌گنج غیربومی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، محمدرضا سلطانی‌زاده در جمع فرهنگیان این شهرستان با بیان اینکه معلمان مهم‌ترین افراد تاثیرگذار جامعه هستند، اظهار داشت: در قلعه‌گنج 276 مدرسه و 800 کلاس درس وجود دارد.

وی افزود: وجه تمایز ما انسان‌ها از سایر مخلوقات عقل و مهم‌ترین ابزار شناخت نیز همین است و معلم است که می‌تواند توانمندی‌های فکری را رشد دهد و تغییر در رفتار و مهارت دانش‌آموزان را سبب شود.

سلطانی‌زاده عنوان کرد: در سند تحول بنیادین جایگاه معلم شفاف و روشن است، معلم در قله انسانیت و در قله ادب و اخلاق قرار دارد و متعهد است تا در قله ادب و تواضع قرار بگیرد.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: معلم باید بصیر باشد، رفتار و حرکات  وی الگویی برای دانش‌آموزان باشد، معلم باید ظرفیت دانش‌آموز را درک و فرصت‌های تربیتی را خلق کند و معلم خلاق در جایگاه تکریم قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: معلم تنها مدیر فرآیند یادگیری است و بقیه فرآیندها به عنوان فرع و پشتیبان آن به کار می‌آیند، معلمی مطمئن‌ترین شغل در نظرسنجی‌ها و محل رجوع برای مشورت در انتخابات هستند.

سلطانی‌زاده خاطرنشان کرد: 35 درصد معلمان قلعه‌گنج غیربومی هستند و مشکل نقل و انتقالات در دستورالعمل جدید برطرف می‌شود.

انتهای پیام/80004/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول