اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی خوسف خبر داد

پیش‌بینی برداشت بیش از 2 هزار تن پنبه در خوسف

مدیر جهاد کشاورزی خوسف با بیان اینکه پنبه بالاترین سطح زیر کشت محصولات بهاره در خوسف را به خود اختصاص داده، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال 2 هزار و 100 تن محصول پنبه از سطح زیر کشت این محصول برداشت شود.

پیش‌بینی برداشت بیش از 2 هزار تن پنبه در خوسف

مهدی سورگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: بیشترین محصولاتی که در سطح شهرستان خوسف کشت می‌شود شامل پنبه، ذرت و جالیز  است.

وی مهم‌ترین محصول کشت بهاره در خوسف را پنبه اعلام کرد و گفت: این محصول بالاترین سطح زیر کشت را دارد.

مدیر جهاد کشاورزی خوسف با بیان اینکه کشت محصول پنبه از اوایل اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود، ادامه داد: برداشت این محصول نیز در آبان‌ماه صورت می‌گیرد.

سورگی سطح زیر کشت محصول پنبه در سطح شهرستان خوسف را حدود یک‌ هزار و 50 هکتار برشمرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود از سطح زیرکشت این محصول 2 هزار و 100 تن پنبه برداشت شود.

وی تصریح کرد: در این شهرستان همچنین محصول ذرت در اواخر خردادماه کشت می‌شود که سطح زیر کشت آن حدود 280 هکتار است و این محصول در مهرماه برداشت می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی خوسف با بیان اینکه کشت محصولات جالیزی از اواخر اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود، اذعان داشت: سطح زیر کشت این محصولات بیش از 360 هکتار است.

انتهای پیام/69008/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول