اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل باشگاه نفت آبادان در گفت‌وگو با فارس:

مدافع لبنانی فردا در آبادان / اشتباهات داور رشته‌هایمان را پنبه کرد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: اشتباهات داور همه رشته‌هایمان را پنبه کرد.

مدافع لبنانی فردا در آبادان / اشتباهات داور رشته‌هایمان را پنبه کرد

خلیل صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان در خصوص بازی روز گذشته نفت آبادان و ملوان بندر انزلی که به تساوی یک بر یک انجامید، اظهار داشت: با این‌که روز خوبی نداشتیم اما بازیکنان تیم، انسجام تیمی را حفظ کردند و مستحق برد در این بازی بودیم.

وی با انتقاد از اعلام آفساید گل این تیم افزود: نمی‌دانم چطور می‌شود ضربه‌ای که مستقیم در دروازه نواخته می‌شود آفساید گرفته می‌شود و با این اشتباهات تمام زحمات یک تیم از بین می‌رود.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: داور بازی دیروز با اشتباهات خود همه آنچه را که رشته کرده بودیم، پنبه کرد.

صالحی تصریح کرد: داوران برای این‌که متهم به جانب‌داری از تیم صنعت نفت نشوند این گل را مردود اعلام کردند چراکه باشگاه پرسپولیس هزینه زیادی برای اثبات پنالتی خود در بازی با صنعت نفت کرده است.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان از واریز پاداش بازی در مقابل پرسپولیس قبل از دیدار با ملوان به حساب بازیکنان خبر داد و گفت: خستگی و بی‌انگیزگی در بازیکنان مشهود بود که این موضوع به سرعت باید به وسیله کادر فنی تیم برطرف شود.

وی ادامه داد: باشگاه با تمام سختی‌هایی که بر سر راه خود دارد به تمام تعهدات خود نسبت به بازیکنان عمل کرده و به‌جای پاداش‌های معمولی، پاداش ویژه برای بازیکنان در نظر گرفته است و اکنون بازیکنان نیز باید پاسخگوی این نیازهای باشگاه و هواداران باشند.

صالحی همچنین در خصوص  مدافع لبنانی که قرار است به مجموعه صنعت نفت اضافه شود، گفت: برای این مدافع بلیط تهیه شده و وی امروز به ایران می ‌‌‌‌‌آید و فردا به احتمال زیاد در محل باشگاه حضور خواهد دشت.

انتهای‌پیام/72008/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول