اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره خبر داد

جمع‌آوری 2،6 میلیارد ریال صدقه در خرم‌دره

مدیر کمیته امداد امام خمینی خرم‌دره از جمع‌آوری 2 میلیارد و 600 میلیون ریال صدقه در این شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری 2،6 میلیارد ریال صدقه در خرم‌دره

ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان بر اهمیت صدقه دادن از دیدگاه اسلام پرداخت.

وی با اشاره به اینکه پیامبر بزرگوار اسلام و ائمه معصومان (ع) همواره بر پرداخت صدقه تاکید داشتند، اضافه کرد: پرداخت صدقه موجب برکات بسیاری در زندگی انسان‌ها می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه این نهاد نیز در راستای عمل به سنت‌های حسنه اقدام به جمع‌آوری صدقات مردمی می‌کند، افزود: کمیته امداد با تعبیه صندوق‌های بزرگ در معابر و میادین، نصب صندوق‌های متوسط در ادارات و همچنین توزیع صندوق‌های کوچک در بین خانواده‌ها به ترویج این امر کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 9 هزار و 524 صندوق صدقه در شهرستان خرم‌دره وجود دارد، گفت: سال گذشته مبلغ 2 میلیارد و 261 میلیون و 199 میلیون و 201 هزار ریال صدقه در این شهرستان جمع‌آوری شده است.

احمدی به محل هزینه‌کرد صدقات نیز اشاره کرد و افزود: حل مشکلات معیشتی خانواده‌ها، پرداخت هزینه‌های فرهنگی و تحصیلی، وام‌های کارگشایی و اهدای کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان زیر‌پوشش از محل هزینه‌کرد صدقات است.

وی همچنین با اشاره به پرداخت وام مسکن به مددجویان اظهار کرد: این وام به خانواد‌ه‌های فاقد مسکن و واجد شرایط پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی خرم‌دره با اشاره به پرداخت 240 میلیون ریال وام مسکن به مددجویان این شهرستان تصریح کرد: این مبلغ وام به چهار خانوار پرداخت شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سایر اقدامات انجام شده توسط این نهاد اشاره کرد و گفت: با بسترسازی صورت گرفته زمینه ارائه خدمات هدفمند به مددجویان فراهم شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه خدمات این نهاد با در نظر گرفتن مشکلات و نیازهای مددجویان به آنها ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: امدادگران پس از بررسی وضعیت زندگی مددجویان نسبت به ارائه خدمات و حمایت از جامعه هدف اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول