اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی:

روند ساخت پروژه 36 واحدی مسکن مددجویان بیجار مطلوب است

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی روند ساخت پروژه 36 واحدی مسکن مددجویان این شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد.

روند ساخت پروژه 36 واحدی مسکن مددجویان بیجار مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان که در دفتر این اداره‌ کل برگزار شد، اظهار کرد: رفع مشکلات نیازمندان و محرومین جامعه خدمتی الهی است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان اصلی لاینفک مورد توجه قرار گرفته است.

 سیدمحمد بیاتیان اظهار کرد: تشکیل نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی به فرمان امام راحل و در راستای رفع مشکلات نیازمندان و محرومین جامعه در سراسر کشور به ویژه در مناطق محروم صورت گرفت.

به گفته وی، خدمات کمیته امداد از زمان تشکیل تا به امروز در زمینه رفع مشکلات نیازمندان به ویژه در نقاط محروم قابل تقدیر است.

رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه روند ساخت پروژه 36 واحدی مسکن مددجویان بیجار را مطلوب ارزیابی کرد.

این مسئول ضمن قول مساعد برای پیگیری رفع مشکلات امکانات خدماتی این واحدهای مددجویان افزود: به زودی با مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان به منظور رفع این مشکلات دیدار خواهم کرد.

وی همچنین 400 میلیون ریال به منظور تسریع در روند ساخت این پروژه کمک کرد و گفت: حداکثر تلاشمان را برای جذب بیشترین بودجه برای رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان در سال‌ جاری خواهیم کرد.

گفتنی است؛ پروژه 36 واحدی مددجویان بیجاری از مصوبات سفر رهبری به استان کردستان بوده و برای احداث هر واحد آن اعتباری بالغ بر 30 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/79002/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول