اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)

نمایشگاه صنایع دستی مددجویان زندان جیرفت برپا شد

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) نمایشگاهی از تولیدات صنایع دستی مددجویان زندان جیرفت برگزار و مورد بازدید اصحاب رسانه قرار گرفت.

نمایشگاه صنایع دستی مددجویان زندان جیرفت برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) نمایشگاهی از تولیدات صنایع دستی مددجویان زندان جیرفت برگزار و مورد بازدید اصحاب رسانه قرار گرفت.

حسین برشان رئیس اداره زندان جیرفت در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی مددجویان اشتغال را مهم‌ترین عوامل کاهش آسیب در زندان دانست و افزود: با توجه به اینکه اشتغال مددجویان یکی از اولویت‌های کاری زندان در سال جاری است، فعالیت‌های اشتغال و صنایع دستی در زندان گسترش یافته تا تمام مددجویان بتوانند از این فعالیت‌ها نهایت استفاده را داشته باشند.

وی عنوان کرد: داشتن شغل از مهم‌ترین نیازهای اصلی مددجویان است که زندگی آنان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باید در این زمینه تلاش مضاعفی صورت گیرد و زمینه اشتغال مددجویان فراهم شود.

رئیس اداره زندان جیرفت گفت: واحد اشتغال و حرفه‌آموزی زندان جیرفت با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و سازمان میراث فرهنگی این شهرستان اقدام به برگزاری 10 دوره آموزشی فنی و حرفه‌ای و 25 رشته صنایع دستی کرده است.

بازدید اصحاب رسانه و مسئولان میراث فرهنگی از نمایشگاه

جمعی از اصحاب رسانه و مسئولان اداره میراث فرهنگی و فنی و حرفه‌ای شهرستان جیرفت امروز از نمایشگاه صنایع دستی مددجویان زندان جیرفت بازدید کردند.

در این بازدید همچنین تمام قسمت‌های مختلف اداره از جمله اندرزگاه بزرگ، نمازخانه، مجتمع آموزشی، دارالقرآن و ... در زندان جیرفت مورد بازدید قرار گرفت.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان جیرفت در حاشیه این بازدید گفت: کارهای بسیار خوبی توسط مددجویان انجام شده است که این نشان از تلاش و فعالیت مسئولان دارد.

محمد سالاری افزود: در زمینه توسعه اشتغال و صنایع دستی همکاری و تعامل لازم بین دو اداره برقرار شده است و برای آموزش رشته‌های جدید صنایع دستی در زندان برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/2655/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول