اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان خبر داد

افتتاح نمایشگاه عفاف، حجاب و صنایع دستی مددجویان در کنگان

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از افتتاح نمایشگاه عفاف، حجاب و صنایع دستی مددجویان در کنگان خبر داد.

افتتاح نمایشگاه عفاف، حجاب و صنایع دستی مددجویان در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مراد شمس‌الدینی در آیین افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب و صنایع دستی مددجویان کنگان اظهار داشت: کمیته امداد در چند سال اخیر بیشترین توجه را در راستای ارتقای توانمندی مددجوبان و خودکفایی این قشر داشته است.

وی افزود: زنان سرپرست خانوار در کنگان مورد حمایت قرار دارند و با ارائه برنامه‌های متنوع برای توانمندسازی آنها اهتمام داریم.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از افتتاح نمایشگاه عفاف، حجاب و صنایع دستی مددجویان در کنگان خبر داد.

شمس‌الدینی تصریح کرد: حضرت زهرا (س) به‌ عنوان الگو برای زنان ایرانی محسوب می‌شود و به این دلیل است که سالروز تولد این بانوی بزرگ را روز مادر و زن نامیده‌اند.

وی افزود: در راستای الگوگیری از حجاب فاطمی و آموزش به نسل جدید نمایشگاه عفاف و حجاب در هفته گرامیداشت مقام زن در کمیته امداد این شهرستان برپا شد.

شمس‌الدینی بیان کرد: زنان خلاق و هنرمند تحت حمایت ما با فراگیری حرفه‌های مختلف گام‌هایی را در راستای توانمندی خود و خانواده‌هایشان برداشته‌اند که غرفه‌هایی از این نمایشگاه اختصاص به کارهای دستی این بزرگواران است.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از دیگر برنامه‌هایشان به ‌مناسبت روز زن را تقدیر از زنان سرپرست خانوار عنوان کرد و گفت: زنان سرپرست خانوار بانوان فرهیخته‌ای هستند که علاوه بر مادر بودن مسئولیت اداره خانواده را نیز بر دوش دارد و روز زن بهانه برای تقدیر از آنها است.

انتهای پیام/2451/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول