اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی

23 میلیارد ریال صرف راه اندازی طرح توان افزایی مددجویان شد

معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: این نهاد 23 میلیارد ریال طی سال گذشته اعتبار صرف راه اندازی طرح‌های توان افزایی و کار انگیزی کمیته امداد کرد.

23 میلیارد ریال صرف راه اندازی طرح توان افزایی مددجویان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، علیرضا مرادی اظهار کرد: این اعتبارات در قالب 621 طرح توان افزایی و کار انگیزی از سوی کمیته امداد خراسان شمالی به مرحله اجرا رسیده است.

وی به مزایای اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح‌ها می‌تواند باعث افزایش توان سطح اقتصادی و ترغیب زنان و جوانان سرپرست خانوار برای ورود به فرآیند خویش فرمایی، کارآفرینی و ‏ایجاد کسب و کارهای جدید شود.

مرادی تصریح کرد: این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف شغلی از جمله کشاورزی و باغداری، دامپروری، شیلات، صنایع دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی، خدمات اجرایی شده است.

وی میزان طرح اجرا شده در بخش کار انگیزی را 181 طرح با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این نهاد همچنین در بخش توان افزایی نیز بیش از 440 طرح با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال اعتبار اجرا کرده است.

معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی سقف تسهیلات در بخش‌های کار انگیزی و توان افزایی را به ترتیب 20 و 50 میلیون ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/63001/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول