اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت خراسان جنوبی:

درمیان نیازمند سردخانه مواد غذایی است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: شهرستان درمیان نیازمند سردخانه مواد غذایی است.

درمیان نیازمند سردخانه مواد غذایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت شهرستان درمیان، علیرضا جمیع با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار شهرستان درمیان در سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته و در زمینه تنظیم بازار از شهرستان‌های موفق استان بوده است، اظهار کرد: همت و همدلی بین مسئولان سبب هم‌افزایی می‌شود و این خود از دلایل موفقیت این شهرستان در زمینه تنظیم بازار است.

وی تجهیز مباشران خرید و همچنین ایجاد سردخانه ذخیره مواد غذایی و پروتئینی در شهرستان را توصیه کرد و افزود: روز بازارها سبب کنترل قیمت‌ها شده و این خود یک ابزار خودکنترلی است که باید بازارهای روز و مراکز عرضه مستقیم را تقویت کرد.

فرماندار درمیان نیز نهادینه کردن مصرف بهینه در جامعه را از راهکارهای موثر در دسترسی سریع به اهداف اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: شکوفایی و رونق اقتصادی درمیان با مشارکت اصناف امکان‌پذیر است و این قشر زحمت‌کش سهم بسزایی درتوسعه و استقلال اقتصادی کشور دارند.

براتی با اشاره به میزان پایین تخلفات اقتصادی واحدهای صنفی شهرستان از اصناف درمیان به عنوان قانع‌ترین، نجیب‌ترین و پاک‌ترین اقشار شهرستان درمیان یاد کرد.

انتهای پیام/2248/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول