اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی:

نصب 122 هزار بارکد در خراسان جنوبی/طرح شبنم با قوت ادامه دارد

مسئول واحد بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه در مرحله دوم طرح شبنم 122 هزار و 670 بارکد نصب شده است، گفت: در مرحله نخست این طرح 54 هزار و 344 برچسب نصب شده است.

نصب 122 هزار بارکد در خراسان جنوبی/طرح شبنم با قوت ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امید پژوهان پیش از ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق و ارز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طرح شبنم شناسنامه‌دار کردن کالاها به حساب می‌آید، اظهار کرد: اقلام مشمول طرح شبنم در مرحله نخست شامل لوازم خانگی، رایانه و ملحقات، تجهیزات پزشکی، اقلام آرایشی بهداشتی، اسباب‌بازی، انواع مکمل‌های غذایی و دارویی می‌شود.

وی لوازم خانگی را گوشی تلفن همراه، انواع موتور یخچال و فریزر، انواع مایکروفر، انواع دوربین، انواع کولر گازی، انواع اتو، آبمیوه‌گیری سه‌کاری و پنج‌کاره جاروبرقی، انواع لوازم صوتی و تصویری را مشمول طرح شبنم عنوان کرد.

نصب 54 هزار و 344 برچسب کالا در مرحله نخست طرح شبنم

مسئول واحد بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی رایانه و ملحقات شامل انواع چاپگر، انواع لپ‌تاپ، مانیتور و چاپگر و تجهیزات پزشکی شامل دستگاه‌های سنجش فشار خون، دستگاه‌های گلوکومتر را از دیگر اقلام در شناسنامه‌دار کردن کالاها برشمرد.

پژوهان با اشاره به فرآیند خود‌اظهاری در سطح عرضه برای پنج گروه کالایی دیگر از ابتدای مهر ماه سال گذشته افزود: این فرآیند شامل تمامی کالاهای صوتی و تصویری، باند و بلندگو، تمامی لوازم ساختمانی از جمله شیرآلات بهداشتی، لوازم ورزشی، باتری قلمی، انواع ساعت، ماشین‌حساب، تلفن ثابت، قطعات گوشی تلفن همراه، کیف و کفش و تمامی اقلام خوراکی، آشامیدنی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 54 هزار و 344 برچسب در مرحله نخست طرح شبنم طرح شبنم در سال گذشته نصب شده است، اضافه کرد: در شهرستان بیرجند 45 هزار و 949 بارکد، در شهرستان نهبندان 4 هزار و 790 بارکد، در شهرستان قاین 3 هزار و 605 بارکد نصب شده است.

نصب 122 هزار و 670 برچسب کالا در مرحله دوم طرح شبنم

مسئول واحد بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از نصب 122 هزار و 670 بارکد در مرحله دوم طرح شبنم خبر داد و خاطر نشان کرد: در شهرستان قاینات 12 هزار و 540 بارکد نصب شده است.

وی ادامه داد: در شهرستان نهبندان 96 بارکد، در شهرستان بیرجند 101 هزار و 663 بارکد و در شهرستان سربیشه 422 بارکد و در شهرستان فردوس 7 هزار و 949 بارکد نصب شده است.

انتهای پیام/69013/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول