اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی:

825 تن مرغ منجمد در خراسان جنوبی توزیع شد

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: طی یک ماهه گذشته 825 تن مرغ منجمد در خراسان جنوبی توزیع شده است.

825 تن مرغ منجمد در خراسان جنوبی توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا کفاشی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در ارتباط با توزیع گوشت مرغ در خراسان جنوبی اظهار داشت: در یک‌ ماه گذشته بیش از 825 تن مرغ منجمد در سطح استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: توزیع گوشت مرغ منجمد در استان همچنان ادامه دارد و قرار است در صورت نیاز شهروندان در ایام عید نیز در شبکه بازار توزیع شود.

توزیع 100 تن گوشت قرمز در خراسان جنوبی

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه سهمیه خراسان جنوبی از مرغ منجمد 560 تن بوده، تصریح کرد: بیشتر از این میزان نزدیک 850 تن تاکنون در سطح استان توزیع شده و 500 تن دیگر نیز درخواست کرده‌ایم.

کفاشی میزان توزیع گوشت قرمز در خراسان جنوبی را 100 تن عنوان کرد و یادآور شد: سهمیه گوشت قرمز بیرجند در نمایشگاه بین‌المللی این شهرستان توزیع شد و در شهرستان‌های دیگر استان نیز در نمایشگاه‌ها و شبکه‌های منتخب توزیع شده است.

وی ابراز داشت: در صورت نیاز شهروندان به گوشت قرمز 60 تا 70 تن از باقی‌مانده سهمیه استان را در نیمه نخست سال آینده در شبکه توزیع قرار می‌دهیم.

حمل 20 لاشه گوشت از سیستان و بلوچستان به خراسان جنوبی

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از حمل لاشه گوشت به خراسان جنوبی خبر داد و متذکر شد: با گرفتن مجوز از شرکت پشتیبانی شبکه دام کشور در محموله نخست 20 لاشه از سیستان و بلوچستان به استان حمل شده است.

کفاشی با اشاره به قیمت گوشت قرمز افزود: قیمت گوشت متعارف است و امید است به قیمت مصرف‌کننده که 22 هزار تومان است، برسد.

وی با بیان اینکه قیمت مرغ منجمد در اختیار استان 4 هزار 400 تومان تحویل می‌شود، اضافه کرد: گوشت مرغ منجمد با قیمت 4 هزار و 800 تومان به دست مردم می‌رسد.

توزیع 2 هزار تن نهاده در خراسان جنوبی

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به حوزه نهاده استان گفت: در این حوزه سویا، ذرت و جو وجود دارد که بالغ بر 7 هزار تن موجودی استان است.

کفاشی ادامه داد: در سه ماه گذشته 2 هزار تن نهاده در خراسان جنوبی توزیع شده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های فروش بهاره با هدف تنظیم بازار در استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: از مجموع 10 شهرستان خراسان جنوبی در 9 شهرستان آن نمایشگاه‌های بهاره برگزار شده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از کارگذاری 520 غرفه در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: از این تعداد 45 تا 50 غرفه ویژه تنظیم بازار است که هدف آن رفاه حال مردم است.

انتهای پیام/69010/ن40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول