اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی:

وهابیت با نبش قبر حجر‌ بن عدی ماهیت خود را افشا کرد

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: وهابیت در تلاش است چهره اسلام و مسلمین را مخدوش جلوه دهد ولی جهانیان به چهره پلید این دست ساخته انگلیس پی ‌بردند.

وهابیت با نبش قبر حجر‌ بن عدی ماهیت خود را افشا کرد

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: اقدامات وهابیت در راستای تخریب مظاهر و نمادهای تشیع در جهان حرف تازه‌ای نیست و این تنها در راستای تلاش‌های انگلیس در برافروختن آتش جنگ فرقه‌ای در منطقه است.

وی افزود: پوشش کامل اخبار این اتفاق توسط برخی رسانه‌های دست نشانده و بعد بسیار وسیع دادن به این اخبار تنها در راستای جریحه‌دار کردن احساسات مردم مسلمان و شیعه است که در این اقدامات خود نیز ناکام خواهند ماند.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه در این باره به وظیفه خود عمل خواهیم کرد ادامه داد: وظیفه ما در شرایط کنونی محکوم کردن اتفاق رخ‌داده است و منتظر اقدام مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید هستیم.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: استکبار در منطقه دست به همه جنایت‌ها زده است و از هیچ حرکت وحشیانه‌ای در این زمینه خودداری نکرده است.

سادات ابراهیمی با تاکید بر اینکه مردم جهان به اقدامات وهابیت پی‌برده است، افزود: استکبار جهانی در راستای ایجاد موانعی مقابل تشیع این فرقه ضاله را ایجاد کرده است و می‌کوشد تا وهابیت را در جهان گسترش دهد ولی نمی‌داند که این کاردستی دست ساز روزی دامن خودش را خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه جهان میان وهابیت و برخی دیگر از فرقه‌های اسلامی جدایی و تفکیک قائل است، خاطر نشان کرد: مسلمانان و غیر مسلمانان جهان بین وهابیت و دیگر فرق اسلامی مانند اهل سنت تفکیک قائل است و در این زمینه همیشه این فرقه دست ساز استکبار و انگلیس را محکوم کردند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خشم مردم مسلمان جهان روزی دامن این وهابیت کوردل را خواهد گرفت و آن روز مطمئنا استکبار و انگلیس به همراه وهابیت متعصب و کج‌فهم خواهند سوخت.

انتهای پیام/72006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول