اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زیراب:

کاندیداها از تخریب رقبا دوری کنند

امام جمعه زیراب گفت: کاندیداها از تخریب رقبا و استفاده از بیت‌المال دوری کنند.

کاندیداها از تخریب رقبا دوری کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، ائمه جمعه شهرهای پل سفید، زیراب و شیرگاه با تاکید بر رعایت قوانین در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خواستار حضور آنان با هدف خدمت به خلق شدند.

 *نامزدهای انتخابات نباید فراقانونی رفتار کنند

امام جمعه زیراب با اشاره به اینکه آرمان‌های نظام اسلامی، ولایت فقیه و انتخابات، سه رکن اساسی نظام اسلامی هستند، گفت: نامگذاری سال 92 با توجه به تقویت پایه‌های نظام بوده است.

حجت الاسلام محمدزمان رضایی با بیان اینکه حماسه برای ملتی به وجود می‌آید که منفعت آن ملت به خطر می‌افتد، افزود: تجربه ملت ایران در سه دهه اخیر، کشور را از کشوری وابسته به نظامی قدرتمند تبدیل کرده است و غرب از این قدرت می‌هراسد.

وی با تاکید بر حساسیت انتخابات پیش رو، گفت: نخبگان و دلسوزان کشور تنها یک رای دارند اما مسئولیت آنها بیشتر از یک رای است.

رضایی به دسیسه‌های دشمنان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اشاره و خاطر نشان کرد: نق زدن در مورد صلاحیت افراد و تفسیر به رای قانون، خواسته دشمنان در وضعیت کنونی است.

وی خواستار رفتار قانونی کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها شد و گفت: نامزدهای انتخابات نباید فراقانونی رفتار کنند و قوانین هم باید به خوبی اجرا شود.

* افراد برای خدمت به خلق کاندیدا شوند

امام جمعه شیرگاه در خطبه‌های نماز جمعه شیرگاه با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع)، گفت: گناه موجب محرومیت از حضور در کارهای خیر می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد مهدوی‌ سحر و آموزش آن را شرک‌آمیز و عمل فاسدان توصیف کرد و افزود: منحرفان یکی از راه‌های به انحراف کشیدن افراد را سحر قرار می‌دهند.

وی به روز شوراها اشاره کرد و گفت: کسانی که در انتخابات کاندیدا می‌شوند بدانند در کشوری کاندیدا می‌شوند که هزاران نفر از افراد شایسته این کشور برای برپایی نظام اسلامی جان دادند.

مهدوی، افزود: کاندیداها به قصد الهی و خدمت به خلق کاندیدا شوند و از مخارج کلان و بداخلاقی پرهیز کنند.

خطیب جمعه شیرگاه با تاکید بر اینکه حافظ این نظام و مملکت خدا و امام زمان هستند، یادآور شد: دشمنان به دنبال ایجاد فتنه در انتخابات هستند و نباید با قانون‌گریزی و مخالفت با مجاری قانونی به آنان کمک کنیم.

مهدوی، روز زن، روز معلم و روز کارگر را گرامی داشت.

* کاندیداها از تخریب رقبا دوری کنند

امام جمعه پل سفید در خطبه‌های نماز جمعه پل سفید با اشاره به لزوم خداشناسی، گفت: منکرین توحید هم در اعماق وجودشان به خدا اعتقاد دارند.

حجت‌الاسلام احمد قربانی با اشاره به در پیش بودن انتخابات شوراها و ریاست جمهوری، افزود: کاندیداها، اخلاق دینی و قانونی را رعایت کنند و برای رسیدن به منافع دنیوی جهنم را نخرند.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید از فرمایشات مقام معظم رهبری اطلاعت کنیم، یادآور شد: کاندیداها از تخریب رقبا و استفاده از بیت‌المال دوری کنند.

قربانی به ارزش و مقام معلم اشاره کرد و گفت: معلم و طالب علم در مسیر بهشت قرار دارند.

امام جمعه پل سفید به گرامیداشت روز کارگر اشاره و خاطرنشان کرد: هیچ مکتبی مانند اسلام به کار و کارگر اهمیت نداده است.

انتهای پیام/86015/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول