اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ملی حفاری اهواز:

برخی قصد تخریب وجهه باشگاه پاس را دارند/ آدم‌های ناپاک از فوتبال جدا شوند

سرمربی تیم فوتبال ملی حفاری اهواز با رد تبانی با تیم پاس گفت: تماسی از باشگاه پاس با بازیکنان ما گرفته نشده؛ تنها می‌خواهند با این کار به وجهه باشگاه پاس خدشه وارد کنند.

برخی قصد تخریب وجهه باشگاه پاس را دارند/ آدم‌های ناپاک از فوتبال جدا شوند

داریوش یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره اتفاقات شب گذشته در برنامه 90 در خصوص سئوال فردوسی‌پور از وی مبنی بر اینکه آیا بین ملی‌ حفاری اهواز و پاس تبانی شده یا خیر؟ ضمن رد این مطلب اظهار داشت: تیم ما از تمام این مسائل پاک بوده و این صحبت‌ها درباره این تیم به هیچ وجه صحت ندارد.

وی با تأکید بر اینکه هیچ تماسی از طرف باشگاه پاس با بازیکنان ما گرفته نشده، افزود: شاید برخی با تماس مشکوک قصد ایجاد توطئه و تخریب تیم پاس را داشتند.

به گفته سرمربی تیم فوتبال ملی حفاری اهواز، کسانی شاید به دروغ با نام باشگاه پاس تماس گرفته باشند تا این تیم قدیمی کشورمان را زیر سئوال ببرند.

وی، تیم پاس را تیمی ریشه‌دار دانست و ادامه داد: این باشگاه نمی‌تواند به این شکل عمل کند، چراکه اگر چنین بود در رتبه‌ سوم لیگ دسته اول فوتبال، گروه «ب» قرار نمی‌گرفت و در بین مردم نیز چنین جایگاه خوبی را کسب نمی‌کرد.

یزدی درباره بازی این دو تیم بیان کرد: نه تنها بازی بین پاس و ملی‌حفاری اهواز، بلکه تمام بازی‌های ما پاک و شرافتمندانه برگزار شده است.

وی با تحسین عملکرد فدراسیون در مبارزه با ناپاکی‌های فوتبال گفت: جرقه خوبی زده شده و امیدوار هستم که به نتیجه خوبی هم در این زمینه برسند.

سرمربی تیم فوتبال ملی حفاری اهواز در ادامه با تقدیر از برنامه 90 گفت: این برنامه نیز با هدف مبارزه با تبانی و ناپاکی در فوتبال، قصد باز کردن زوایای بحث را دارد تا فوتبال ما به سمت خوبی حرکت کند.

وی با بیان اینکه فوتبال ما پاک است، اما آدم‌هایی در درون آن هستند که بسیار ناپاک‌اند، بیان کرد: امیدوارم این آدم‌های ناپاک را از فوتبال ما جدا کنند.

یزدی تصریح کرد: ما و باشگاه‌ها در این زمینه مسئول نیستیم و فدراسیون فوتبال باید در این زمینه برخورد بسیار جدی را انجام و با عزم راسخ جلوی این افراد را بگیرند که قصد ناپاک کردن فوتبال را دارند.

وی گفت: فعلاً هیچ پیش‌داوری در این زمینه نمی‌کنیم تا رأی نهایی فدراسیون در این زمینه صادر شود.

گفتنی است؛ پرونده لیگ دسته اول فوتبال در گروه «ب» این مسابقات همچنان به علت وجود شائبه‌ای در ارتباط با انجام تبانی در این لیگ باز است و تحقیق و تفحص در این زمینه توسط مسئولان فدراسیون ادامه دارد.

این مسائل باعث شده تا دیدار پلی‌آف بین استقلال خوزستان و مس‌ سرچشمه به تعویق افتد تا تکلیف قطعی تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر و پلی‌آف در این گروه مشخص شود.

انتهای ‌پیام/89018/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول