اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فهرج:

تخریب اشخاص در منطق اسلام جایگاهی ندارد

امام جمعه فهرج گفت: کاندیدایی که اقدام به تخریب کاندیدای دیگر می‌کند برای ریاست جمهوری مناسب نیست، زیرا تخریب اشخاص در منطق اسلام جایگاهی ندارد.

تخریب اشخاص در منطق اسلام جایگاهی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، خیرالله ابراهیمی ظهر امروز در همایش شوراهای اسلامی شهرستان فهرج شعار برگزاری انتخابات آزاد را حرف دشمن دانست و اظهار داشت: همواره از ابتدای انقلاب اسلامی در ایران انتخابات به صورت آزاد برگزار شده است.

وی تصریح کرد: شعار انتخابات آزاد از سوی دشمنان و استکبار جهانی برای خدشه وارد کردن به انتخابات است در حالی که همیشه انتخابات در ایران آزاد بوده و هست و میزان رای ملت است.

امام جمعه فهرج خطاب به اعضای شوراهای اسلامی بیان داشت: اگر یک کاندیدا اقدام به تخریب کاندیدای دیگر می‌کند و برای تخریب وی حرفی می‌زند، این کاندیدا به درد هیچ کاری نمی‌خورد و چنین کاندیدایی برای ریاست جمهوری هم مناسب نیست، زیرا تخریب در منطق اسلام جایگاهی ندارد.

ابراهیمی ابراز داشت: رئیس جمهور باید مومن و متعهد به موازین اسلامی بوده و تابعیت کامل از ولایت و رهبری داشته باشد و فردی باشد که در سخت‌ترین شرایط و تحریم‌ها، کشور را مدیریت کند.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمن علیه مردم اذعان داشت: کسی که برای انتخابات شوراها وارد صحنه می‌شود باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم بگذارد و نگاه اعضای شورا باید به تمام مردم عادلانه باشد و زندگی پاک و بی‌آلایشی داشته باشد.

انتهای پیام/80013/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول