اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

هتک حرمت مرقد صحابه پیامبر موجب نفرت مسلمانان از وهابیون شده است

امام جمعه موقت زنجان گفت: اقدام وقیحانه وهابیون در هتک حرمت به مرقد مطهر حجربن عدی موجب نفرت بیشتر مسلمانان از آنها شده است.

هتک حرمت مرقد صحابه پیامبر موجب نفرت مسلمانان از وهابیون شده است

حجت‌الاسلام سید سجاد موسویون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: حجربن عدی یکی از یاران پیامبر و صحابه حضرت علی (ع) بود.

وی با اشاره به اینکه وهابیون با این کار در تلاش برای ضربه زدن به مقدسات مسلمان هستند، افزود: عمل وقیح این گروه مورد تایید هیچ‌کس نیست.

موسویون با اشاره به اینکه عمل زشت انجام شده مایه تاسف برای وهابیون است، اضافه کرد: وهابیون باید مطمئن باشند که با این اعمال وقیح کاری از پیش نمی‌برند.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه این گروه‌های وهابی با انجام اعمال زشت و قبیح در تلاش برای منفور کردن چهره مسلمانان هستند، گفت: اینگونه حرکت‌های زشت و ناپسند ذره‌ای خدشه به اتحاد مسلمانان وارد نکرده و از علاقه آنها به ائمه معصومین (ع) نمی‌کاهد.

وی با اشاره به اینکه گروه‌هایی که اقدام به هتک حرمت به مرقد مطهر حجربن عدی کرده‌اند، وابسته به استکبار جهانی هستند، افزود: به علت محبوبیتی که ائمه معصومین (ع) و یاران و صحابه ایشان دارند، اعمال وحشیانه گروه‌های انحرافی تاکنون نتوانسته است از محبوبیت دین اسلام کم کند.

موسویون در بخش دیگری از سخنان خود بر اتحاد مسلمانان در برابر اینگونه فتنه‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: هوشیاری، آگاهی و بصیرت مسلمانان یکی از راهکارهای مقابله با این نوع فتنه‌ها و هتک حرمت‌ها است.

وی با اشاره به بصیرت و آگاهی همیشگی مسلمان در عرصه‌های مختلف گفت: تاکنون اینگونه اعمال دشمنان نتوانسته است، مسلمانان را از مسیر خود منحرف کند.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول