اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دومین سال متوالی آیین « بوسه بر تجربه » اجرایی شد

سرمایه‌گذاری 110 میلیارد تومانی شهرداری در کارهای عمرانی / بودجه عمرانی دو برابر شده است

شهردار اردبیل گفت:‌ امسال بیش از 110 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری عمرانی در شهر اردبیل به همت شهرداری انجام می‌شود.

سرمایه‌گذاری 110 میلیارد تومانی شهرداری در کارهای عمرانی / بودجه عمرانی دو برابر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان و کارگران شهرداری اردبیل با یادآوری این مطلب که برای دومین سال متوالی گردهمایی « بوسه بر تجربه » در اردبیل برگزار می‌شود، اظهار داشت: این اقدام سبب می‌شود تا ما قدر بهترین سرمایه‌ها و گران‌سنگ‌ترین تلاشگران عرصه خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم را بدانیم و در حد توان قدردان زحمات آنها باشیم.

وی در سخنانی با قدردانی از حضور میهمانان در این مراسم و تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین سالروز تولد حضرت امام خمینی(ره) و روز جهانی کار و کارگر، گفت: کارگران حوزه‌های مختلف مجموعه شهرداری اردبیل از مؤمن‌ترین و زحمتکش‌ترین اقشار جامعه هستند که با از خودگذشتگی و ایثار و استقامت در خط مقدم عرصه خدمت و تلاش و توسعه در خدمت به ایران اسلامی قرار گرفته و زحمت می‌کشند.

شهردار اردبیل افزود: ایران اسلامی و به تبع آن استان و شهر اردبیل نیازمند توسعه همه جانبه با سرعت بالا به جهت رسیدن به اهداف چشم‌انداز 20 ساله می‌باشد چشم‌اندازی که با هدف رسیدن به توسعه‌ای در حد نام و شأن مرکز استان تعریف شده تا بتوانیم شهر اردبیل را که خاستگاه تشیع بوده فراتر از کلانشهر و حتی در حد و اندازه یک جهان شهر برسانیم و رسیدن به این هدف قطعاً به تلاش، همت، برنامه‌ریزی و از خودگذشتگی و ایثار نیازمند است.

بدری یادآور شد: اگر تمام منابع مالی جمع شده و تمامی امکانات و تجهیزات هم در اختیار شهرداری قرار گیرد اگر کار و تلاشی صورت نگیرد قطعا توسعه و پیشرفت در شهر و جامعه اتفاق نخواهد افتاد لذا در اهمیت تلاش و کار در تمامی جوامع و فرهنگ‌ها به ویژه در دین مبین اسلام توصیه‌هایی شده و مطالب فراوانی وجود دارد.

این مسئول تأکید کرد: آنچه که در توسعه کشور و شهر ما تاثیرگذار خواهد بود کار، تلاش، همت و فعالیت همه اقشار جامعه می‌باشد و اهمیت انجام دهنده کار که همان قشر زحمتکش کارگر می‌باشد عیان نخواهد شد مگر آنکه به مقام و منزلت کار و کارگر اهمیت قائل شویم و برای تأمین آسایش فکری و اقتصادی آنان و خانواده‌هایشان برنامه‌ریزی کنیم تا فضای توسعه و پیشرفت در شهر و جامعه در سایه ارزش نهادن به مقام کار و کارگر فراهم شود.

شهردار اردبیل با اشاره به عنوان مراسم و حضور پیشکسوتان مجموعه شهرداری اردبیل در این مراسم تصریح کرد: دومین سال است که به صورت رسمی در مراسمی با عنوان « بوسه بر تجربه‌ » از زحمات بازنشستگان سال‌های گذشته عرصه خدمت‌رسانی در شهرداری اردبیل تجلیل می‌شود تا حداقل بتوانیم بر طبق وظیفه قدرشناسی خود در چنین مراسمی از زحمات شبانه‌روزی 30 ساله همکارانمان قدردانی کنیم که بهترین زمان‌های عمر خود را در این راه صرف کرده و عاشقانه خدمت کردند.

بدری همچنین با بیان اینکه نتایج خدمات و فعالیت‌های بخش‌های مختلف شهرداری اردبیل در سایه تلاش همه کارکنان و کارگران این مجموعه هم‌اکنون در سطح شهر جلوه‌گری می‌کند، بیان داشت: از رضایت و نوع دیدگاه و نظراتی که همشهریان از عملکرد همکاران ما در شهرداری ابراز کرده‌اند نشان‌دهنده این است که با کمک کارکنان شهرداری اردبیل گام‌های بزرگی برای توسعه و عمران و آبادانی بیشتر شهر مقدس اردبیل برداشته شده است که شامل خدمات روبنایی، زیربنایی، بلند مدت و میان مدت می‌باشد و در سال 92 نیز با سرعت بیشتری ادامه می‌یابد.

این مسئول با اشاره به افزایش عملکرد عمرانی شهرداری در سال گذشته افزود: در سایه دلسوزی و تلاش کارکنان شهرداری اردبیل بیش از 227 هزار تن آسفالت در سطح شهر پخش شد و بیش از 3 میلیون و 500 هزار بوته گل در نقاط مختلف شهر کاشته شد به طوری که تنوع و افزایش کیفی و کمی گل‌های کاشته شده نیز در سطح شهر کاملاً به چشم می‌خورد و کارهای زیادی برای توسعه فضای سبز در اقصی نقاط شهر انجام شد که امسال نیز ادامه خواهد داشت.

شهردار اردبیل از دو برابر شدن پیش‌بینی بودجه عمرانی در سال 92 نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: کل بودجه پیش‌بینی شده برای سال 92 حدود 175 میلیارد تومان است که از این رقم حدود 110 میلیارد تومان مربوط به کارهای عمرانی می‌باشد.             

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این مراسم و پس از برگزاری برنامه‌های متنوع و شاد ویژه جشن «بوسه بر تجربه» از بازنشستگان و کارگران شهرداری اردبیل با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/62004/خ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول