اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر مطرح کرد

بوشهر آماده همکاری اقتصادی با هند/ ظرفیت‌های عمده بوشهر در عرصه سرمایه‌گذاری

استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های عمده این استان در بخش سرمایه‌گذاری گفت: این استان برای همکاری‌های اقتصادی و تجاری با هند آماده است.

بوشهر آماده همکاری اقتصادی با هند/ ظرفیت‌های عمده بوشهر در عرصه سرمایه‌گذاری

فریدون حسنوند صبح امروز در نشست با گروهی از فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران هندی با اشاره به مشترکات دو کشور ایران و هند اظهار داشت: همیشه در کشور ما جواهر لعل نهرو و گاندی به عنوان شخصیت‌هایی برجسته مطرح بودند و ما با سوابق مبارزاتی گاندی در قطع دست استکبارگران آگاهی داریم که چطور با دستان خالی استعمار انگلیس را از کشور خود بیرون کرد.

وی ادامه داد: ما نیز با دست خالی آمریکا و انگلیس و استکبارگران را بیرون کردیم و در واقع دو کشور ایران و هند در پیشینه‌اشان مبارزه با استعمار وجود داشته و می‌توانیم با تقویت روابط اقتصادی به استقلال بیش از پیش کشورهای خودمان کمک کنیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: ایران به هند به عنوان دوست و برادر نگاه می‌کند و امیدوار هستیم با گسترش مبادلات تجاری و اقتصادی شاهد تقویت بیش از پیش روابط دو کشور باشیم.

حسنوند خطاب به سرمایه‌گذاران هندی اظهار داشت: اگر قصد ادامه روابط تجارت را داشته باشید یقینا بهترین استان ایران را انتخاب کرده‌اید و اطمینان دارم علاوه بر مزیت‌های اقتصادی و ظرفیت‌های تجاری روابط صمیمانه و دیرینه بین دو کشور به این روابط کمک می‌کند.

وی بیان کرد: آمادگی داریم که با شما و سایر گروه‌های اقتصادی هندی که قصد سرمایه‌گذاری در این استان را دارند همکاری کنیم.

استاندار بوشهر افزود: استان بوشهر به تنهایی 4 منطقه ویژه  اقتصادی دارد که از معافیت گمرکی برخوردار هستند و شما می‌توانید با یک تحقیق مختصر به سودی که بعدا عاید شما می‌شود پی ببرید.

حسنوند اضافه کرد: بنده به عنوان استاندار و همراه با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر و سایر دستگاه‌های ذیربط آمادگی کامل برای گسترش روابط با فعالان اقتصادی هندی داریم.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول