اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب شورای شهر اجرایی می‌شود

سرمایه‌گذاری 78 درصدی تیراژه در اردبیل/احداث بزرگترین شهر‌بازی کشور

با تصویب شورای شهر اردبیل و تناسب 78 درصد آورده سرمایه‌گذار و 22 درصد سهم شهرداری شرکت سرمایه‌گذاری تیراژه در اردبیل بزرگترین مجتمع تجاری – تفریحی را احداث می‌کند.

سرمایه‌گذاری 78 درصدی تیراژه در اردبیل/احداث بزرگترین شهر‌بازی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در دویست و هفتاد و دومین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل که صبح امروز با حضور اکثریت اعضای شورای شهر اردبیل برگزار شد، بعد از بحث و بررسی‌های مختلف و تغییر سهم شرکت و شهرداری در اجرای این طرح بنا به نامه ارجاع شده از طریق شرکت تیراژه در محول شدن تعیین درصد سرمایه‌گذاری شرکت و شهرداری به رئیس شورا و شهردار اردبیل با یک درصد افزایش نسبت به سهم قبلی مقرر شد شرکت تیراژه با 78 درصد سهم و شهرداری با 22 درصد سهم ناشی از زمین و صدور پروانه در احداث این مجموعه مشارکت کرده و به زودی نیز مراحل کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی مجتمع بزرگ تجاری – تفریحی تیراژه در اردبیل به زمین بخورد.

شهردار اردبیل اظهار داشت: این شرکت بیش از 100 میلیارد تومان آورده دارد و ارزش ریالی احداث این مجموعه با در نظر گرفتن سهم شهرداری حدود 130 میلیارد تومان است.

صدیف بدری عنوان کرد: شهرداری در جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران به سرعت زیرساخت‌های لازم را برای احداث این مجموعه بزرگ و همچنین بزرگترین شهر‌بازی سر‌پوشیده شمال غرب کشور فراهم کرده، به طوری که با رایزنی‌های یک هفته گذشته شرکت سرمایه‌گذار موافقت کرده است که سهم 20 درصد به 80 درصد و 22 به 78 درصد به سود شهرداری تغییر پیدا کند که البته اعضای شورای شهر نیز در این زمینه تلاش و کوشش کردند تا سهم شهرداری نسبت به آورده سرمایه‌گذار بیشتر باشد.

وی ادامه داد:‌ با نظر اعضای شورای شهر و یک درصد افزایش نسبت به سهم قبلی قرار شد بعد از تصویب نهایی این طرح در مجموعه نظارتی فرمانداری اردبیل تا سوم خرداد عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده و در مدت دو تا سه سال این مجموعه که در فضای مناسب و در اطراف مجتمع شورابیل احداث می‌شود تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه تعدادی از اعضای شورای شهر اردبیل نیز با ابراز خرسندی از افزایش سهم شهرداری در این قرارداد و احداث مجموعه تیراژه اعلام کردند که نباید ضعف قراردادی که در سرمایه‌گذاری شوراسنتر در برخی از موارد مشاهده می‌شود در احداث این مجموعه دیده شود.

همچنین با نظر مساعد اعضای شورای شهر اردبیل 32 باب مغازه از طریق درج آگهی مزایده با شرایط 30 درصد نقد و مابقی اقساط 9 ماهه از طریق شهرداری اردبیل با نظر مثبت شورای شهر مصوب و قرار شد در این زمینه اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/62001/ب40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول