اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عجب‌شیر:

سرمایه‌گذاری در مناطق نمونه گردشگری عجب‌شیر رفاه منطقه را در پی دارد

فرماندار شهرستان عجب‌شیر گفت: سرمایه‌گذاری در مناطق نمونه گردشگری شهرستان عجب‌شیر به خوبی توانسته است این شهرستان را در مسیر توسعه و رفاه قرار دهد.

سرمایه‌گذاری در مناطق نمونه گردشگری عجب‌شیر رفاه منطقه را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از عجب‌شیر، اژدر علمی ظهر امروز در جمع مدیران این شهرستان افزود: بندر رحمانلو، قبادلو و حاشیه سد قلعه‌چای مناطقی هستند که با همدلی و تلاش بیشتر می‌توانند با جذب گردشگران رفاه منطقه را با خود به همراه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید به آنچه که امروز داریم و به دست آورده‌ایم ببالیم، تصریح کرد: امیدواریم با به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌های در دست انجام حوزه گردشگری، خدمات انجام شده بیش از پیش مورد توجه مردم و گردشگران قرار گیرد.

علمی خاطرنشان کرد: کشاورزی و گردشگری دو محور اصلی توسعه و اشتغالزایی در عجب‌شیر به شمار می‌روند که می‌توانند نقش مهمی در ایجاد درآمد در این شهرستان ایفا کنند.

فرماندار عجب‌شیر پیش‌بینی کرد، با توجه به اقدامات خوب انجام گرفته، افق قابل توجهی پیش روی توسعه گردشگری عجب‌شیر قرار دارد.

علمی با بیان اینکه زمینه گسترش انواع گردشگری از قبیل تفریحی، سلامت، فرهنگی، مذهبی و زیارتی و ورزشی در عجب‌شیر وجود دارد، تلاش‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان را برای بهره‌مندی از این توانمندی‌ها از طریق ایجاد زیرساخت‌ها قابل تقدیر دانست.

وی بهره‌برداری از فضاهایی همچون مجموعه تفریحی و استخر و نیز هتل بزرگ این شهرستان را از جمله زیرساخت‌های خوب ایجاد شده در این شهرستان خواند و گفت: باید برای راه‌اندازی اماکن تفریحی و گردشگری در عجب‌شیر تلاش بیشتری کرده و منطقه را برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران مهیا کنیم.

انتهای پیام/60002/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول