اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار فارس خبر داد

سفر نمایندگان کنسرسیوم سرمایه‌گذاری و مهندسی پرتغال به فارس

مشاور استاندار فارس در امور سرمایه‌گذاری و صنعت گفت: به‌زودی فارس پذیرای هیئتی از نمایندگان کنسرسیوم‌های سرمایه‌گذاری و مهندسی کشور پرتغال می‌شود.

سفر نمایندگان کنسرسیوم سرمایه‌گذاری و مهندسی پرتغال به فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، عبدالحسین شعرا با اشاره به سفر استاندار فارس به کشور پرتغال و رایزنی‌های مختلف اقتصادی و فنی وی با شرکت‌های پرتغالی و کنسرسیوم‌های معتبر در این زمینه اظهار داشت: به دنبال پیگیری‌های مستمر شرکت‌های علاقمند برای حضور در فارس، به‌زودی هیئتی متشکل از نمایندگان کنسرسیوم‌های سرمایه‌گذاری و مهندسی پرتغال برای ارزیابی و مذاکرات بیشتر در فرصت‌های اقتصادی و اجرایی این استان، به فارس سفر می‌کنند.

مشاور استاندار فارس در امور سرمایه‌گذاری و صنعت افزود: این هیئت پنج نفره در سفری چهار روزه از 15 اردیبهشت ماه امسال وارد شیراز می‌شود و نشست‌های مختلفی با مدیران اجرایی و برنامه‌ریزی این استان دارد.

شعرا انعقاد تفاهمنامه مبادله گردشگر را از جمله اهداف کاری در این سفر دانست و خاطرنشان کرد: انتقال آب خلیج فارس به منطقه جنوب فارس، اجرای طرح‌های سدسازی و راه‌اندازی نیروگاه‌های انرژی‌های نو از جمله مباحثی است که مورد رایزنی قرار می‌گیرد و ما امیدواریم تا در این سفر شاهد موفقیت‌های قابل توجهی در جذب و حضور شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری و فنی در فارس باشیم.

این مسئول اذعان داشت: به دنبال سفر صنعتی فرهنگی استاندار فارس در سال گذشته و علاقمندی صنعت‌گران پرتغالی برای بازدید از ظرفیت‌های بالقوه فارس، طرح‌های سدسازی و انتقال آب خلیج فارس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول