اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‏‌ریزی استاندار زنجان:

سرمایه‏گذاری درشت مقیاس برای استان در اولویت برنامه‏ها باشد

معاون برنامه‏‌ریزی استاندار زنجان گفت: سرمایه‏گذاری درشت مقیاس برای استان در اولویت برنامه‏ها باشد.

سرمایه‏گذاری درشت مقیاس برای استان در اولویت برنامه‏ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه امور اقتصادی استان، اظهار کرد: در سال‌جاری باید برای توسعه سرمایه‏گذاری با حجم بالا در استان تلاش کرد.

وی سرمایه‏گذاری متوسط و بزرگ مقیاس را مهم ارزیابی کرد و افزود: برای توسعه استان باید به سمت توسعه سرمایه‏گذاری با حجم بالا حرکت کرد.

معاون برنامه‏‌ریزی استاندار زنجان سرمایه‏گذاری برای آبادانی را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: از ظرفیت‏های استان زنجان برای سرمایه‏گذاری در بخش‏های مختلف استفاده شود.

وی خواستار رصد دقیق سازمان امور اقتصادی و دارایی استان در مورد طرح‏های سرمایه‌گذاری شد و گفت: نسبت به جذب و اجرای طرح‏های سرمایه‏گذاری با حجم متوسط و بزرگ مقیاس تلاش شود.

عباسی با بیان اینکه دستگاه‏های اجرایی ذیربط مسئولیت سنگینی برای جذب و توسعه طرح‏های سرمایه‌گذاری در استان دارند، افزود: باید برای توسعه سرمایه‏گذاری استان بیشتر تلاش کرد.

معاون برنامه‏‌ریزی استاندار زنجان خواستار جلسات روزانه دستگاه‏ها و نهادهای مرتبط با امور اقتصادی استان شد و ادامه داد: در سال‌جاری باید برای برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی جلسات کارشناسی بیشتری برگزار شود.

وی با تاکید بر توجه بیشتر به مشکلات واحدهای تولیدی استان در سال‌جاری، خاطرنشان کرد: در سال‌جاری با برگزاری جلسات مستمر نسبت به برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی اقدام شود.

عباسی به شعار سال اشاره کرد و گفت: برای تحقق حماسه سیاسی در سال‌جاری باید نسبت به موضوع تولید و طرح‌های سرمایه‏گذاری حساسیت بیشتری داشت.

معاون برنامه‏‌ریزی استاندار زنجان تحقق منویات مقام معظم رهبری را مورد تاکید قرار داد و افزود: همه مدیران دستگاه‏های اجرایی در سال‌جاری برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

وی توسعه اقتصاد استان را برای توسعه اقتصاد کشور مفید دانست و یادآور شد: برای توسعه اقتصادی استان باید نسبت به برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی اقدام کرد.

*در سال‌جاری برای استفاده حداکثری از صندوق توسعه ملی تلاش شود

عباسی به تسهیلات صندوق توسعه ملی اشاره کرد و اظهار داشت: در سال‌جاری برای استفاده حداکثری از صندوق توسعه ملی تلاش شود.

معاون برنامه‏‌ریزی استاندار زنجان صندوق توسعه ملی را ظرفیت مناسبی برای توسعه اقتصاد استان دانست و خاطرنشان کرد: از تسهیلات این صندوق بهره لازم برده نشده است.

وی خواستار افزایش تلاش مدیران واحدهای تولیدی و بنگاه‏های اقتصادی استان برای جذب تسهیلات صندوق توسعه ملی شد و اظهار داشت: در سال‌جاری برنامه مدونی برای جذب تسهیلات داشته باشید.

عباسی استفاده حداکثری از منابع مالی را خواستار شد و ادامه داد: باید از کوچکترین داشته‏های موجود استفاده شود و از تسهیلات موجود در طرح‏های اقتصادی استفاده حداکثری صورت گیرد.

معاون برنامه‏‌ریزی استاندار زنجان تکمیل ظرفیت نیمه فعال واحدهای تولیدی را یادآور شد و گفت: در سال‌جاری یکی از اولویت‏های مهم، تکمیل و بکارگیری ظرفیت‏های موجود این واحدهای تولیدی است.

وی از برگزاری جلسات مستمر با بانک‏های عامل در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به موضوع تامین مالی طرح‏های سرمایه‏‌گذاری جلساتی را با بانک‏های عامل استان برگزار خواهیم کرد.

عباسی با بیان اینکه مشکلات موجود در واحدهای تولیدی استان در جلسات طرح می‌شود، اظهار داشت: طرح و بررسی مدام این مشکلات تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/73002/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول