اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه محمودآباد نمونه:

شهادت در جامعه ما یک جریان اصیل فرهنگی است

امام جمعه محمودآباد نمونه گفت: امروز شهادت در جامعه ما به عنوان یک واقعیت و جریان اصیل فرهنگی محسوب می‌شود بنابر این پیگیری و سرلوحه قرار دادن این تفکر در جامعه ضروری است.

شهادت در جامعه ما یک جریان اصیل فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام محمد‌تقی روحانی در مراسم یادواره 160 شهید استان که در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس به شهادت رسیدند، اظهار داشت: استقلال، پیشرفت و امنیت جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا عظیم‌ الشأن انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: شهدا با نثار بالاترین سرمایه زندگی خود که همان جانشان بود خدمت بزرگی به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران کردند.

امام جمعه محمودآباد نمونه عنوان کرد: شهدا برای حفظ دین از جان و مال خود گذشتند بنابر این وظیفه همه ماست که هرگز آنان را فراموش نکنیم.

روحانی خاطرنشان کرد: بر اساس آیات قرآن شهدا زنده‌اند و نزد خداوند متعال روزی می‌خورند و ما باید به این امر با همه وجود ایمان راسخ داشته باشیم.

امام جمعه محمودآباد نمونه تصریح کرد: شهدا کسانی هستند که به سوی خدا حرکت کرده و اکنون مزار، وصیت‌نامه‌ها و یادواره‌های آنان مردم را به سوی خدا هدایت می‌کند.

روحانی با اشاره به پیشرفت‌های علمی جوانان کشور بیان کرد: امروز نسل جوان ما با رسیدن به موفقیت‌های بزرگ علمی و قبول مسئولیت‌های سنگین موجبات سرافرازی و پیروزی انقلاب اسلامی را بیش از گذشته فراهم کردند.

وی اضافه کرد: بنابر این مسئولان باید تلاش کنند این جوانان نخبه با شهدای انقلاب و آرمان‌های آنان و امام راحل هرچه بیشتر آشنا شوند و رهنمودهای آنان را که زندگی‌نامه‌ها و وصیت‌نامه‌های آنان قابل استخراج است را در تمام مراحل زندگی به کار گیرند.

گفتنی است این مراسم در حسینیه امامزاده حسین (ع) و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، خانواده‌های معظم شهدا و مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

انتهای پیام/77010/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول