اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

آرمان‌ها و اهداف انقلاب در مسیر شهادت تعریف می‌شود

استاندار زنجان گفت: همه آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی در مسیر شهادت تعریف می‌شود.

آرمان‌ها و اهداف انقلاب در مسیر شهادت تعریف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه سه‌شنبه در جلسه تجلیل از همسران و مادران شهدای استان زنجان، اظهار کرد: مادران شهدا به دلیل همراهی با فرزندانشان سکوی پرتاب شهدا شدند.

وی با بیان اینکه فرزندان شهدا یادگاران و آثار شهدا محسوب می‌شوند، افزود: افتخار من همنشینی با خانواده شهداست.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه با گذشت زمان ارزش کار شهدا در خصوص حفظ آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی بیشتر آشکار می‌شود، افزود: اعتقادات، باورها و اهداف و سیره شهدا با گذشت زمان ملموس‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه تشییع 176 شهید گرانقدر در روزهای گذشته ایران را متحول کرد، افزود: تشییع شهدا به فضای کشور فضایی عرفانی، معنوی و ارزشی بخشید.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه مراسم تشییع شهدا به قدری با شکوه برگزار شد که دوران دفاع مقدس را تداعی می‌کرد، افزود: هر سال بر عظمت شهدا افزوده می‌شود.

وی بر ضرورت ادامه راه، آرمان، ایمان و اعتقادات شهدا تاکید کرد و افزود: شهدا الگوی ولایت‌پذیری، اطاعت‌پذیری، دین‌مداری و اوج ایثار و شهادت هستند.

*امروز مدیون خون شهدا هستیم

استاندار زنجان با بیان اینکه حضور شهدا در جامعه تلنگری به افرادی است که به دنبال قدرت، ثروت و فرصت هستند، خاطرنشان کرد: امروز ما مدیون خون، راه و آرمان شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه غیر از مسیر شهادت مسیر دیگری وجود ندارد، افزود: همه آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی در مسیر شهادت تعریف می‌شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه شهدا موجب احیای ارزش‌های الهی و مسیر اسلام ناب شدند، خاطرنشان کرد: با وجود همه توطئه‌های دشمنان این مسیر 34 سال است که ادامه یافته است.

وی با بیان اینکه فتنه‌ها، فشارها و مانع‌تراشی‌ها مسیر انقلاب اسلامی را به برکت خون شهدا ناهموار نکرده است، یادآور شد: انقلاب همچنان بر مسیر شهادت تاکید دارد.

*آرمان‌های انقلاب به برکت خون شهدا محقق شده است

استاندار زنجان با اشاره به اینکه همه پیچ‌های پرخطر پیش‌روی نظام اسلامی به برکت خون پاک شهدا رفع شده است، گفت: حفظ اصول، آرمان‌ها و ادامه راه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا محقق شده است.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا زنده است، افزود: همه شاخص‌های نظام به برکت خون با ارزش شهدا ارتقاء یافته است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به الگو بودن ملت ایران در بیداری اسلامی افزود: ایران اسلامی به برکت راه شهدا امروز الگوی ملت‌های مستضعف جهان است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی به برکت خون شهدا در مقابل منافع و خوی توسعه‌طلبانه استکبار و صهیونیست ایستاده است، یادآور شد: معرفت نسبت به راه شهدا موجب عبور از موانع ایجاد شده بر سر راه نظام اسلامی شده است.

*پیشرفت و خودکفایی نظام حاصل خون شهداست

استاندار زنجان پیشرفت، خودکفایی، دسترسی به بهترین تکنولوژی و علوم را حاصل خون شهدا دانست و گفت: پیشرفت نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف به برکت خون شهدا به دست آمده است.

وی با بیان اینکه همه چیز جامعه اسلامی امروز مدیون خون شهداست، خاطرنشان کرد: جانفشانی، شجاعت، ایثار و جسارت شهدا موجب شده تا نظام اسلامی دوام و قوام یافته و از همه بن‌بست‌ها خارج شود.

رئوفی‌نژاد بر ضرورت شناخت فرهنگ شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: همه گرفتاری‌ها امروز به دلیل عدم توجه به فرهنگ شهادت است.

انتهای پیام/73003/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول