اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پادگان نیروی زمینی منجیل:

شهادت‌طلبی رمز موفقیت نیروهای مسلح ایران است

فرمانده پادگان نیروی زمینی منجیل اعتقاد به اسلام و شهادت‌طلبی را رمز موفقیت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

شهادت‌طلبی رمز موفقیت نیروهای مسلح ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، جواد رستم‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: یگان واکنش نیروی زمینی در پادگان منجیل مستقر است.

وی تمام سلسله مراتب ارتش را نیروهای متعهد به اسلام و نظام عنوان کرد و افزود: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اکنون در وضعیت بسیار خوب و موثری است.

رستم‌زاده بزرگ‌ترین برتری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را اعتقادهای مذهبی دانست و تصریح کرد: اعتقاد به اسلام و شهادت‌طلبی رمز موفقیت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده پادگان نیروی زمینی منجیل استقرار، عملیات و ضربه‌زدن سریع را از ویژگی‌های یگان واکنش سریع اعلام کرد و یادآور شد: آموزش‌ها تلفیقی از کلاسیک و نامتقارن است.

وی با بیان اینکه گردان مهندسی پادگان نیروی زمینی منجیل از سال 1359 تاکنون در مناطق عملیاتی کشور برای پاکسازی میدان‌های مین مستقر است، خاطرنشان کرد: مقابله با منافقین و قاچاقچیان از دیگر ماموریت‌های یگان واکنش سریع است.

رستم‌زاده در ادامه به رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مستقر در گیلان در 29 فروردین در رشت اشاره کرد و افزود: جنگ سرنیزه، رژه سربازی با کوله‌پشتی و رژه با حضور بیش از 100 نفر با آرایش تانک از جمله برنامه‌های نیروی زمینی منجیل در روز ارتش است.

فرمانده پادگان نیروی زمینی منجیل همچنین بر انجام امور رفاهی کارکنان تاکید کرد و گفت: استخر پرورش ماهی با ظرفیت 10 هزار قطعه در هر دوره در پادگان مذکور احداث شده است.

وی تولید قارچ را از دیگر فعالیت‌های پادگان نیروی زمینی منجیل خواند و بیان کرد: تلاش شده به کارکنان در حین خدمت اشتغال آموزش داده شود تا پس از خدمت سربازی از آمادگی فعالیت در جامعه برخوردار باشند.

انتهای پیام/84001/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول