اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس به تصویر می‌کشد

حماسه‌ آفرینی مردم لنده در سالروز شهادت حضرت زهرا (س)

مردم شهرستان لنده با حضور با شکوه خود در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) حماسه‌ای ماندگار خلق کرده‌اند.

حماسه‌ آفرینی مردم لنده در سالروز شهادت حضرت زهرا (س)

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور حماسی مردم و مسئولان در لنده برگزار شد.

سلحشوران لنده‌ای از ساعت‌ها قبل در میدان ورودی شهر و تپه نورالشهدا حضور یافتند تا با شهید و شهادت تجدید بیعت کنند.

مردم لنده هم‌صدا و هم‌ناله و هم‌سو با همه عزاداران فاطمی سراسر ایران به میدان‌ آمدند و در تشییع پیکر دو پرستوی مهاجر حضور یافتند تا بار دیگر به دشمنان انقلاب اسلامی ایران ثابت کنند که ما آرمان‌های خود را فراموش نکردیم در راه اعتلای آن ذره‌ای فروگذار نخواهیم بود و عقب نشینی نمی‌کنیم.

 

امروز روز هوشیاری حماسه‌سازان لنده‌ای بود که با هم سرود هوشیاری، بیداری و آگاهی سردادند و گفتند ما هوشیار و بیدار هستیم تا جمهوری اسلامی‌ ایران سربلند و سرافراز، آزادمردی و آزاده پروری را به اوج خود رساند.

 

این ولایتمداران دلیر گفتند درست است که امروزه مشکلات اقتصادی عرصه‌را بر ما تنگ کرده اما امیدمان را شهدا و خدای شهدا ترسیم کرده است. و امروز در رکابشان، زیر سایه پرچم سه‌رنگ جمهوری اسلامی‌ ایران مزین به آرم همیشه جاودان الله در شهر لنده و تپه نورالشهدا با آگاهی و هوشیاری کامل ایستاده‌ایم و بر ایستادگی خود پای می‌فشاریم.

 

انتهای پیام/82013/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول