اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسیر:

مدت باقیمانده از دولت دهم را به مصوبات اجرایی نشده اختصاص دهیم

امام جمعه بردسیر گفت: بسیاری از مصوبات گذشته هنوز اجرایی نشده است و بهتر است که در این مدت باقیمانده به این امر پرداخته شود.

مدت باقیمانده از دولت دهم را به مصوبات اجرایی نشده اختصاص دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، حجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک ولادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) با اشاره به مقام زن و بزرگداشت روز مادر، حضرت فاطمه (س) را الگویی بی‌بدیل برای زنان عالم دانست.

وی همچنین با بیان عظمت مقام معلم یاد و خاطر معلمان شهید به ویژه استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی داشت.

امام جمعه بردسیر بحث انتخابات را مهمترین بحث در کشور دانست و اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری امر مهمی است که دشمنان انقلاب اسلامی از مدت‌ها قبل برای آن برنامه‌ریزی‌های منسجم و فراوانی انجام داده‌اند تا بتوانند از خلق یک حماسه سیاسی جلوگیری کنند.

وی افزود: ما در تلاش هستیم که به تبعیت از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب حماسه‌ای به یادماندنی و کم‌نظیر را رقم بزنیم چراکه حضور مردم همیشه دشمن‌شکن بوده است.

تارم گفت: در سال‌ جاری با توجه به اینکه انتخابات مظهر حماسه سیاسی است، مردم جهادگونه با شور و شعور انقلابی و به یادماندنی برای دوستان انقلاب در انتخابات شرکت و روح امام راحل و شهدای عزیز را شاد می‌کنند.

وی تصریح کرد: قطعاً شور حماسه حضور در انتخابات مردم ایران، شور تازه‌ای در بیداری‌های اسلامی منطقه دارد و حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رأی نقش به‌سزایی بر مشروعیت نظام از جنبه‌های بین‌المللی دارد و از شدت تحریم‌ها می‌کاهد.

تارم ادامه داد: با توجه به اعتمادی که همیشه امام راحل و مقام معظم رهبری به مردم داشته‌اند قطعاً مردم به وظیفه خود عمل می‌کنند و حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند، اما کاندیداها و طرفداران آن‌ها نباید طوری رفتار کنند که آب به آسیاب دشمن بریزند تا دشمنان بتوانند از این موقعیت برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.

امام جمعه بردسیر با اشاره به بحث سلامت انتخابات گفت: با توجه به ساز و کارهایی که در انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد و با توجه به عدالتی که در شورای نگهبان جاری است، جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و بعضی‌ها نباید با بیان کردن بحث آزادی انتخابات وسیله‌ای برای مشوش کردن اذهان مردم و سوء‌استفاده دشمنان فراهم کنند.

تارم تصریح کرد: ایران با پشتکار و همت نیروهای انتظامی و سپاه و سربازان گمنام امام زمان (عج) از امن‌ترین کشورهای جهان است هرچند که دشمنان بارها خواسته‌اند مثل عراق و افغانستان کشور ما را ناامن کنند اما نتوانسته‌اند و امن بودن کشور ما یکی از بزرگترین نگرانی‌های دشمنان است.

وی عنوان کرد: نیروهای انتظامی باید تمام سعی خود را در فراهم کردن جوی آرام برای مردم در برگزاری انتخابات به کار گیرند.

امام جمعه بردسیر عنوان کرد: امیدواریم که از ثمرات این حماسه سیاسی یک رئیس‌جمهور کارآمد، متدین، متعهد، دلسوز، فهمیده و اهل مشورت باشد که از کارهای روزمره اجتناب کند و رفتار و گفتار شایسته‌ای داشته باشد.

تارم با اشاره به اینکه بعضی مسئولان اجرایی و دولتی حرکات معقولانه‌ای در رفتارهایشان نشان نمی‌دهند، گفت: سفرهای استانی یکی از بهترین کارهای دولت نهم و دهم بوده است که مورد تأیید مقام معظم رهبری نیز هست، اما سفرهای اخیر رئیس جمهور موجب نگرانی مردم، علما و مراجع شده است.

وی افزود: بسیاری از مصوبات گذشته هنوز اجرایی نشده است و بهتر است که در این مدت باقیمانده به این امر پرداخته شود.

تارم جسارت تروریست‌ها در سوریه را به قبر صحابی پیامبر اسلام (ص) محکوم کرد و گفت: از علمای اسلام نیز می‌خواهیم که نسبت به این عمل موضع‌گیری داشته باشند و عکس‌العمل نشان دهند.

انتهای پیام/80027/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول