اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

ساماندهی تبلیغات شهری و کانون‌های تبلیغاتی/قیمت‌ها اصلاح می‌شود

شهردار شوشتر از ساماندهی تبلیغات شهری و کانون‌های تبلیغاتی در این شهر خبر داد و گفت: بار دیگر قیمت‌های درنظر گرفته شده در این خصوص اصلاح می‌شود.

ساماندهی تبلیغات شهری و کانون‌های تبلیغاتی/قیمت‌ها اصلاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری شوشتر اظهار کرد: تبلیغات شهری در سطح شهر شوشتر ساماندهی می‌شود و در این باره به همه کانون‌های تبلیغاتی موجود تذکر داده شده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات در این بخش شناسایی شده است، ادامه داد: در این بخش برخی از افراد سودجو در قالب‌های غیرواقعی اقدام به دیوارنویسی و تبلیغات غیرمجاز می‌کنند که به شدت با آنها برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات تنها باید در محل‌های مجاز تعیین شده، انجام شود، ادامه داد: تنها در برخی قسمت‌های تعیین شده تبلیغات شهری مجاز است و این قسمت‌ها تنها پرتابل‌ها و بیلبوردهای شهری هستند.

* مزایده برگزار خواهد شد

شهردار شوشتر درباره قیمت‌گذاری فضاهای مجاز تبلیغات شهری اضافه کرد: برای تعیین قیمت فضاهای مجاز تبلیغات در سطح شهرستان شوشتر تلاش شده است تا از نظرات کارشناسی و تجربه شهرهای همجوار استفاده شود.

وی خاطرنشان‌کرد: مزایده قیمت‌های تعیین شده در روزهای آینده برگزار می‌شود و در این باره تلاش داریم تا کانون‌های تبلیغاتی شهرستان شوشتر منتفع شوند.

دُر با تأکید بر اینکه اولویت با کانون‌های تبلیغاتی شهرستان شوشتر است، تصریح کرد: کانون‌های تبلیغاتی شهرستان شوشتر می‌توانند در این مزایده شرکت کنند و از شرکت دادن کانون‌های تبلیغاتی غیر از شوشتر معذور هستیم.

* با تبلیغ‌کنندگان غیرمجاز برخورد می‌شود

شهردار شوشتر متذکر شد: افرادی که در ماه‌های گذشته به صورت غیرمجاز اقدام به تبلیغات شهری کرده‌اند، شناسایی شده و در اسرع وقت با آنها برخورد قضایی خواهد شد.

وی افزود: برخورد با متخلفان براساس قانون خواهد بود و لیست این افراد به مراجع قضایی معرفی می‌شود تا از این مجرا پیگیر برخورد با متخلفان باشیم.

انتهای پیام/72006/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول