اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

مسئولان ادارات نباید در ستادهای تبلیغاتی کاندیداها حضور یابند

فرماندار بناب گفت: مسئولان ادارات باید مستقل باشند و در ستادهای تبلیغاتی هیچ‌یک از کاندیداها حضور نیابند.

مسئولان ادارات نباید در ستادهای تبلیغاتی کاندیداها حضور یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب اظهار کرد: مقدمات برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور در شهرستان بناب فراهم شده است و مسئولان همکاری لازم را برای مهیا کردن فضا و امکانات لازم برای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم کنند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری بنام «سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» افزود: مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات به عنوان نماد حماسه سیاسی، خلق حماسه دیگر را درکشور رقم خواهد زد.

برقی افزود: قطعاً با حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح نخواهد گذاشت قضایای بعد از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری تکرار شود.

فرماندار بناب سپس طی سخنانی با اشاره به خدمات دولت نهم و دهم در ابعاد مختلف گفت: این دولت در کنار سایر موفقیت‌های بدست آمده توانست گفتمان انقلاب را زنده کند از این‌رو اگر افرادی بخواهند آن فضا را تکرار کنند، سخت در اشتباهند و مسیری که در کشور بوجود آمده، همان ادامه اهداف شهداست و چنانکه افرادی بخواهند مجدداً آن فضا را بوجود آورند، اشتباه می‌کنند.

برقی قانونمندی، قانونمداری، امانتداری و صیانت از آراء مردم را مهم‌ترین وظیفه مسئولان دانست و از آنها خواست تا ضمن حفظ بی‌طرفی، از امکانات دولتی به نفع یا علیه هیچ کاندیدایی استفاده نکنند.

مسئولان ادارات نباید در ستادهای تبلیغاتی کاندیداها حضور یابند

وی حمایت از مسئولان شهرستان را جزو وظایف خود برشمرد و در عین حال اظهار کرد: مسئولان ادارات باید مستقل باشند و در ستادهای تبلیغاتی هیچ‌یک از کاندیداها حضور نیابند.

برقی همچنین به برگزاری همزمان انتخابات شوراهای اسلامی اشاره کرد و گفت: شورا و افراد منتخب باید مستقل بوده و سعی کنند ضمن حفظ استقلال خود با تطمیع برخی افراد دارای ثروت وارد این عرصه نشوند.

وی ادامه داد: سال گذشته با اختصاص 15 میلیارد ریال اعتبار از محل طرح تجمیع به دهیاری‌ها و مساعدت اهالی روستاها بیش از 30 میلیارد ریال در عمران و آبادی 27 روستای شهرستان بناب هزینه شد.

فرماندار بناب بر لزوم پیگیری طرح‌های عمرانی شهرستان توسط مسئولان دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی در انتخاب پیمانکار طرح‌ها نیز دقت بیشتری به خرج دهند.

انتهای پیام/60004/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول