اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان البرز:

فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداهای شورای شهر را با دقت زیر نظر داریم

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداهای شورای شهر را با دقت زیر نظر داریم و در صورت کوچک‌ترین تخلفی این موارد را در تعیین صلاحیت‌ آن‌ها لحاظ خواهیم کرد.

فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداهای شورای شهر را با دقت زیر نظر داریم

ناصر رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در خرداد ماه امسال همراه با یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، چهارمین مرحله از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور و به تبع آن استان البرز برگزار می‌شود که برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در این حوزه آمادگی کامل داریم.

وی تصریح کرد: طی ماه‌های اخیر و به ویژه از ابتدای سال‌جاری جلسات تخصصی و ویژه ستاد انتخابات در استان البرز برگزار شده و در این نشست‌ها تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات و فراهم‌سازی شرایط حضور حداکثری مردم اندیشیده شده است.

*فعالیت بیش از 3400 کاندیدای شورای شهر در البرز

رئیس ستاد انتخابات استان البرز در پاسخ به این پرسش که شرایط نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان چگونه است؟ گفت: در دوران ثبت‌نام بیش از 3400 نفر با ثبت‌نام آمادگی خود را برای حضور جدی در انتخابات اعلام کردند.

رجبی ادامه داد: خوشبختانه حضور این تعداد کاندیدا برای انتخابات شورای شهر و روستا در البرز قابل توجه بوده و امیدواریم با فعالیت آن‌ها و حامیان ستادهای انتخاباتی این نامزدها، شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه در این حوزه و حضور گسترده اقشار مختلف مردم البرز در پای صندوق‌های رأی باشیم.

وی با تأکید بر اینکه هیئت‌های اجرایی در استان البرز با دقت عملکرد نامزدها و هواداران آن‌ها را رصد می‌کنند، بیان داشت: مهمترین اولویت ما عمل به قانون است و به طور قطع با هر نامزدی که چارچوب‌های قانونی را رعایت نکند، برخورد خواهد شد.

معاون استاندار البرز تأکید کرد: یکی از مهمترین موارد قانون انتخابات مربوط به فعالیت‌های تبلیغاتی است که باید در چارچوبی مشخص و زمان تعیین شده باشد و در حال حاضر نهادهای مسئول عملکرد نامزدها در این زمینه را با دقت رصد می‌کنند.

رجبی در پایان با بیان اینکه ستاد انتخابات و هیئت‌های اجرایی فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداهای شورای شهر در استان البرز را با دقت زیر نظر دارند، گفت: به طور قطع در صورت مشاهده کوچک‌ترین تخلفی به نهادهای قانونی این موارد را که شامل تبلیغات زودهنگام نیز می‌شود، در تعیین صلاحیت آن‌ها لحاظ خواهیم کرد.

انتهای پیام/2302/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول