اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در خانه ملت:

افتتاح پروژه‌های نیمه تمام در خوزستان منطقی نیست/ سفر رییس جمهور تبلیغاتی نباشد

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر چهارم رییس جمهور به خوزستان قرار است که افتتاحیه‌های فرمایشی صورت گیرد و پروژه‌هایی که هنوز روند اجرای آن‌ها به پایان نرسیده افتتاح شوند.

افتتاح پروژه‌های نیمه تمام در خوزستان منطقی نیست/ سفر رییس جمهور تبلیغاتی نباشد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سید حسین دهدشتی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری آبادان که با حضور مسئولان دستگاه‌های دولتی این شهرستان به‌منظور تشریح اقدامات و فعالیت‌های انجام گرفته در ستادهای نوروزی در سالن غدیر فرمانداری آبادان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: از تلاش همه مسئولانی که در طول ایام نوروز به مسافران نوروزی و راهیان‌نور خدمات‌رسانی کردند قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به نام‌گذاری امسال با نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی این نام‌گذاری خطاب به همه است و ما نیز در منطقه باید با تدبیر خود در نقش حماسه‌ عمل کنیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هفته آینده سفر چهارم هیئت دولت به استان خوزستان انجام خواهد شد.

دهدشتی تصریح کرد: به نظر می‌رسد این سفر بیش از اینکه در راستای تحقق اهداف سفرهای استانی باشد جنبه تبلغاتی دارد.

وی اضافه کرد: در سفرهای قبلی دولت به خوزستان در مجموع 746 مصوبه به تصویب رسید که از نظر کمی 65 درصد آن‌ها تاکنون تحقق یافته است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌کرد: از نظر کیفی نیز مصوبات سفرهای قبلی 28 هزار میلیارد تومان بود که تاکنون 7 هزار و 400 میلیارد تومان آن تحقق یافته که تقریباً آماری 27 درصدی را دارا است.

دهدشتی افزود: در سفر چهارم بنا است که افتتاحیه‌های فرمایشی صورت گیرد و پروژه‌هایی که هنوز روند اجرای آن‌ها به پایان نرسیده است افتتاح شوند.

وی گفت: در این راستا از همه مسئولان می‌خواهیم که به هیچ وجه در این خصوص همراهی لازم را انجام ندهند چراکه نمایندگان در این زمینه عکس‌العمل شدیدی را انجام می‌دهند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در برابر مردم پاسخ‌گو هستیم نه اشخاص و انجام این افتتاحیه‌های فرمایشی به دور از وظیفه ما در پاسخ‌گویی به مردم است.

انتهای پیام/72008/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول