اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سبزوار در مجلس مطرح کرد

انتخاب رئیس جمهور اصلح به دور از شعارهای تبلیغاتی

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: برای انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر باید با تحلیل و بررسی درست رئیس جمهور را انتخاب کنیم و درگیر شعارهای تبلیغاتی نشویم.

انتخاب رئیس جمهور اصلح به دور از شعارهای تبلیغاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، محمدرضا محسنی ظهر امروز با اشاره به حرکت بزرگ بیداری اسلامی در منطقه و شکل‌گیری حرکت‌های انقلابی در منطقه آمریکای لاتین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در یک جهش بزرگ و انقلابی توانست پس از سال‌ها سکوت در دوران حکومت طاغوت تمام سدهای بزرگ استکبار را بشکند و امروز در جایگاه مهمی به عنوان قدرت منطقه‌ای و جهانی شناخته می‌شود.

وی ادامه داد: در انتخابات آینده ریاست جمهوری باید کسی را انتخاب کنیم که شأن نظام اسلامی و قدرت کنونی آن را حفظ کرده و در مقابل توطئه‌های استکبار ایستادگی کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در انتخابات 92 باید با تحلیل و بررسی درست رئیس جمهور را انتخاب کنیم و درگیر شعارهای تبلیغاتی نشویم.

وی ادامه داد: اگر فردی به شناخت واقعی نرسید باید به رهنمودهای مقام معظم رهبری مراجعه کند و از علما و بزرگان به عنوان حجت کمک بگیرد.

محسنی‌ثانی با اشاره به خدمات شورای اسلامی شهر سبزوار در شش سال گذشته تصریح کرد: شورای اسلامی شهر سبزوار در این شش سال توانست جزء پرکارترین شوراها باشد و خدمات مطلوبی را در حوزه شهری به شهروندان ارائه دهد.

وی با اشاره به بودجه 105 میلیارد تومانی شهرداری سبزوار عنوان کرد: شأن شهرستان سبزوار بیشتر از این بودجه است و باید با همت بیشتر در حوزه مدیریت شهری بودجه شهر را افزایش داد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در چند سال اخیر تحول خوبی در بحث بودجه شهرداری سبزوار انجام شده به طوری‌که بودجه 18 میلیارد تومانی آن به 88 میلیارد و در سال 92 نیز به 105 میلیارد رسیده است.

وی یادآور شد: امروز شهرداری باید نگاه عمیق‌تری نسبت به ظرفیت‌های موجود در شهرستان داشته باشند و با برنامه‌ریزی، تحول و همدلی کارهای بزرگی را انجام دهد.

انتهای پیام/70027/ش‌30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول