اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا خواستار شد

برخورد جدی مسئولان انتظامی بویین زهرا با اراذل و اوباش

امام جمعه بویین زهرا خواستار برخورد جدی مسئولان قضایی و انتظامی با اراذل و اوباش بویین زهرا شد.

برخورد جدی مسئولان انتظامی بویین زهرا با اراذل و اوباش

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرای استان قزوین، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بویین زهرا در مسجد جامع این شهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران و فعالان بخش تولید کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری راهکارهای عملی شدن شعار سال 92 یعنی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را فرمودند و در هر دو بخش اقتصاد و سیاست نیز نکات مهمی را بیان کردند.

امام جمعه بویین زهرا تصریح کرد: مقام معظم رهبری همچنین در دیدار خویش با کارگران به پیشرفت‌های کشور اشاره کرد و تحقق حماسه اقتصادی را وابسته به تولید و مصرف کالای داخلی معرفی کردند.                                                                                             

وی ضمن تقدیر از کارگران به خاطر سعی و تلاش در عرصه حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی امروز باید مصرف تولیدات داخلی را در اولویت خویش قرار داده و در این راستا گام بر‌دارند.

امام جمعه بویین زهرا به انتخابات ریاست جمهوری و شاخصه‌های انتخاب اصلح برای تحقق شعار حماسه سیاسی اشاره کرد و افزود: افرادی که داوطلب انتخابات می‌شوند باید مفهوم مدیریت اجرایی کشور را درک کنند چراکه ساز و کار انتخابات در کشور ما بسیار مستحکم بوده و حضور شورای نگهبان در قانون اساسی نیز یک حضور مبارک و ارزنده است.

زرینه عنوان کرد: نامزد‌های انتخابات در وهله نخست باید به انقلاب، قانون اساسی و مردم اعتقاد داشته و علاوه بر دارا بودن روحیه مقاومت با تدبیر به اصلاح امور پرداخته و با تهذیب اخلاقی از حواشی به دور باشند.

وی فکر کردن روزمره به مسائل اقتصادی را مضر دانست و تصریح کرد: تکیه بر نظرات غیرکارشناسی همواره نادرست بوده و اعتماد به شیوه‌های تزریقی اقتصادهای تحمیلی شرق و غرب نیز مضر است.

امام جمعه بویین زهرا با بیان اینکه سیاست‌های اقتصادی جامعه باید بر مبانی سیاست‌های کلی «اقتصاد مقاومتی» وضع شود، گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خویش فرمودند که بنده از تمام دولت‌ها و رؤسای جمهور در طول این سال‌های متمادی همیشه حمایت کرده و سفارش بنده به تمام آن‌ها این بوده است که برای مردم هزینه و مشکل درست نکنند.

زرینه ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همچنین از مسئولان خواستند تا منطقی، معقول، منطبق با واقعیت و با توکل به خدای متعال حرکت را پیش برده و اقتدار آفرینی کنند.                                                    

وی با اشاره به آغاز به کار اجلاس علما و بیداری اسلامی با سخنرانی بسیار حکیمانه مقام معظم رهبری تصریح کرد: معظم‌له در اجلاس علما و بیداری اسلامی ضمن تأکید بر ایجاد تمدن بزرگ اسلامی که بیداری اخیر دنیای اسلام نویدبخش آن بوده است از هرگونه تفرقه، اختلاف و نزاع بین شیعه و سنی در دنیای اسلام جلوگیری کرده و شناخت دشمن مشترک و واقعی مسلمانان و نیز نقش علما در این زمینه را گوشزد فرمودند.

امام جمعه بویین زهرا عنوان کرد: معظم‌له همچنین در اجلاس علما افزودند که «علما در هدایت و رهبری بیداری اسلامی و شناخت شیوه‌ها و ترفندهای فریبنده دشمن نقش مهمی را داشته و باید نقشه‌های استکبار را نقش برآب و حیله و فریب دشمن را ناکام‌ بگذارند».                                                                                                                    

وی با اشاره به سیاست‌های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش کشور که در اجرای بند یک اصل 110 قانون اساسی از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد، تصریح کرد: آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد تربیت نیروی انسانی کشور بوده که تاکنون نیز مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته و این نهاد تاکنون از هدایت‌ها و ارشادات معظم‌له بهره‌مند بوده است.

زرینه اظهار امیدواری کرد که مسئولان با نصب‌العین قرار دادن مواد ابلاغیه صادر شده تحول در نظام آموزش و پرورش را رقم بزنند.

وی با اشاره به دیدار شاعران و ذاکران اهل‌بیت (ع) با مقام معظم رهبری در روز ولادت حضرت زهرا (س) و بیانات عالمانه و دقیق معظم‌له در فضای معنوی آنان اظهار داشت: معظم‌له در این دیدار نیز شعار سال و موضوع‌های مختلف اجتماعی از جمله جایگاه زن در خانواده، اجتماع و نقش تربیتی بی‌بدیل این قشر در اجتماعات بشری را یادآور و این مسائل را مطرح فرمودند.                                                                                                                                                 

امام جمعه بویین زهرا با اشاره به 17 اردیبهشت‌ ماه سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی با تدبیر مقام معظم رهبری در سال 1379 عنوان کرد: نقش و جایگاه بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف بسیار مهم بوده و به همین سبب این مجموعه حلقه وصل محرومین با ستون خیمه انقلاب یعنی ولایت فقیه و نظام اسلامی است که مورد توجه ویژه و خاص مقام معظم رهبری قرار داشته و دارد.

زرینه ادامه داد: تبیین خدمات و فعالیت‌های نهاد بسیج سازندگی در عرصه‌های علمی، صنعتی، خدماتی، بهداشتی، درمانی، عمران و آبادانی همواره در سخنان مقام معظم رهبری در باب بسیج سازندگی وجود داشته و بر روی آن تأکید شده است.    

وی در خصوص ضرورت برخورد با اراذل و اوباش بویین زهرا عنوان کرد: از مسئولان قضایی و انتظامی شهرستان انتظار می‌رود با اراذل و اوباش و نیز برهم‌زنندگان نظم و امنیت روانی، اجتماعی شهرستان برخورد جدی‌تری را نشان داده و مروجان فرهنگ لااوبالی‌گری در جامعه که کورکورانه از ماهواره و نظام سرمایه‌داری غرب تقلید می‌کنند را نیز مورد برخورد جدی قرار دهند.

انتهای پیام/77005/م40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول